Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 2 grudnia 2015

Zapowiedź ''Kochanie skaczę z Tobą'' Marty Sieroń pod patronatem medialnym LITERACKI ŚWIAT CYRYSI

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę ''Kochanie skaczę z Tobą'' Marty Sieroń.
 
~~ * ~~

Oprócz tego moja rekomendacja znalazła się na tylnej okładce książki.  Dziękuję wydawnictwu za ten zaszczyt
 

 Opis fabuły:

 Trójka zagubionych i przytłoczonych przez życie ludzi nosi na swoich barkach zupełnie inne brzemię. Pomimo względnej odmienności losów, każde z nich poszukuje ulgi w swoim cierpieniu w dokładnie ten sam sposób - poprzez odebranie sobie życia. Przypadek sprawia, że pewnej zimnej, jesiennej nocy spotykają się na Moście Brooklińskim w Nowym Jorku z wielkim postanowieniem wspólnego skoczenia w nieprzeniknioną toń East River. Jednak w bardzo absurdalnych okolicznościach do grupowego samobójstwa nie dochodzi.

PREMIERA 15 grudnia! 

Tu możesz pobrać darmowy fragment: klik

Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 

 Jesteście zainteresowani tym tytułem?

47 komentarzy:

  1. Uhuhu, nieźle się zapowiada, jestem zaintrygowana!
    No i serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie. Myślę, że przypadnie Ci do gustu.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  2. Świetna rekomendacja,w każdym razie bardzo zachęcająca :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzysiu ty jesteś WIELKA! Gratuluje kolejnego patronatu, czuje się zachęcona;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że zmieniłam płeć :)) Muszę porządnie obejrzeć się pod prysznicem :)))
      Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
    2. Hahahaha przepraszam Cię, ale to mój telefon zmienił CI imię :) Powinnam uważniej czytać to co piszę :D Oczywiście, chciałam napisać Krysiu.. ale wyszło jak zawsze :D

      Usuń
    3. Każdemu może się zdarzyć, ja też kiedyś podobną gafę popełniłam :))

      Usuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawa książka :). Już mam na nią apetyt!
    Gratuluję kolejnego patronatu ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w rzeczywistości także jest ciekawie. :) Polecam!
      Dziękuję oczywiście za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  5. Musze dobę wydłużyć by przeczytać wszystkie polecane przez Ciebie książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ci się uda wydłużyć dobę, to daj znać, bo ja także chciałabym trochę więcej czasu :)

      Usuń
  6. Na razie czuję się trochę zainteresowana, poczekam na Twój wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Może moja recenzja bardziej Cię przekona :)

      Usuń
  7. Już jakiś czas temu natknęłam się na tę książkę i bardzo mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze. Mam nadzieję, że ''Kochanie....'' spełni Twoje czytelnicze oczekiwania.

      Usuń
  8. no no kolejny patronat :) tylko pogratulować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fabuła wydaje się bardzo intrygująca. Z chęcią przeczytam, ale najpierw chciałabym zobaczyć Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem bardzo zainteresowana tytułem i przyznam, że to dzięki Twojemu okładkowemu poleceniu. Czekam teraz na recenzję, żeby przekonać się o całej opinii. Gratuluję patronatu i rekomendacji na okładce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że moja rekomendacja intryguje i zachęca do lektury. Taki był właśnie mój cel :)
      Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje i również pozdrawiam.

      Usuń
  11. Po opisie ta książka przypomina mi trochę "Długą Drogę w dół" na podstawie której nakręcony został film Nauka spadania...ale poczekam jeszcze ns recenzje. No i oczywiście gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam wspomnianej przez Ciebie książki, zatem nie mam porównania. Niemniej polecam ''Kochanie skaczę z Tobą'', gdyż uważam, że to pozycja godna uwagi.
      Dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  12. Twoja rekomendacja intryguje złożonością i wielopoziomowością odkrytą w książce.
    Gratuluję kolejnego sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to bardzo poważnie brzmi :))
      Dziękuję Moja Droga za nadesłane gratulacje!

      Usuń
  13. Gratuluję patronatu;) Zapowiada się ciekawie, czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Recenzja już niebawem.

      Usuń
  14. Gratuluję patronatu!
    Książka zapowiada się niezwykle ciekawie i na pewno będę wypatrywać Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Książka faktycznie jest bardzo interesująca. Więcej na jej temat zdradzę już niebawem w swojej recenzji.

      Usuń
  15. Gratuluję patronatu :) a książka zapowiada się dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      A książkę serdecznie polecam.

      Usuń
  16. biorę darmowy fragment i czytać:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawia mnie tylko, czemu to nie może być polski most, tylko musi być amerykański;) Ale to tylko moje czepialstwo się kłania;)
    Gratulacje, Krysiu:) Ten rok na pewno możesz zaliczyć do udanych, jeśli chodzi o rozwój bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że polski most jest mniej okazały niż amerykański :)))
      Dziękuję za nadesłane gratulacje. Masz rację, ten rok z pewnością mogę zaliczyć do udanych. W najśmielszych snach nie przypuszczałam, że mój blog może cokolwiek znaczyć w oczach innych osób.

      Usuń
  18. Szalejesz kochana z tymi patronatami :D
    Moje gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobina szaleństwa wręcz wskazana :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  19. Tematyka bardzo mi odpowiada. Czuję, że z wielu przyczyn, ta książka może być dla mnie dobra. Zastanowię się nad nią - to pewne. :)
    Gratuluję patronatu i rekomendacji!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojej strony serdecznie polecam tę książkę. Uważam, że jest warta poznania.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje i również pozdrawiam.

      Usuń
  20. Myślałam, że to coś o miłości. A tu potrójne samobójstwo i już jestem zaciekawiona:) Gratuluję patronatu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątek miłosny też się pojawia, ale nie wysuwa się jakoś szczególnie na pierwszy plan.

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...