Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 8 stycznia 2016

''Amber'' Gail McHugh - zapowiedź - patronat medialny LITERACKI ŚWIAT CYRYSI

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę ''Amber'' Gail McHugh.
 
~~ * ~~

Prócz tego moja rekomendacja znalazła się wewnątrz książki.  Dziękuję wydawnictwu za ten zaszczyt


 Opis fabuły:

Życie Amber Moretti zmienia się nie do poznania. Osierocona outsiderka, która przez całe życie zmagała się z koszmarami dzieciństwa, pragnie za wszelką cenę rozpocząć nowe życie jako studentka. Kiedy pojawia się na uniwersytecie po raz pierwszy, spotyka dwóch mężczyzn, najlepszych przyjaciół, którzy wnoszą do jej mrocznej egzystencji kolor, świeży powiew powietrza i światło.

Brock Cunningham jest uroczym, zielonookim uwodzicielem-gentlemanem, Amber nie może się oprzeć jego urokowi. Wkrótce ten intrygujący mężczyzna zaczyna wypełniać cały jej świat, każdą myśl i każdy oddech. Ryder Ashcroft – niebieskooki wytatuowany „zły chłopak”, natychmiast zniechęca ją do siebie, kiedy jednak udaje mu się ją pocałować, natychmiast kradnie część jej serca, duszy i umysłu. Ku swojemu ogromnemu zdumieniu i przerażeniu, Amber zakochuje się w nich obu. A potem następuje coś, co zmienia wszystko, i Amber nie wie, czy kiedykolwiek uda jej się powrócić do normalnego życia.

  
Premiera 3 lutego!!!

Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 

 Jesteście zainteresowani tym tytułem?

81 komentarzy:

  1. To książka na którą czekam chyba najbardziej. Po prostu nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. I w rzeczywistości jest bardzo, bardzo ciekawie i emocjonująco :) Polecam!

      Usuń
  3. No, no, doborowe towarzystwo, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka naprawdę potrafi namieszać w głowie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tą autorkę, więc czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem wielką fanką tej autorki - pisze znakomicie!

      Usuń
  6. Gratuluję. Zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. A książkę gorąco polecam, choć znając troszkę już Twój gust uważam, że Paulina bardziej odnajdzie się w tej powieści.

      Usuń
  7. Ja już mam ją za sobą i jestem zachwycona. A te zakończenie! Oby drugi tom wydano jak najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :) A zakończenie faktycznie powala. Niestety na drugi tom przyjdzie nam czekać jeszcze bardzo, bardzo długo :(

      Usuń
  8. Gratuluję kolejnego sukcesu i życzę niekończącej się lawiny kolejnych:)
    Jeśli kiedyś książka wpadnie w moje ręce na pewno przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca dziękuję za nadesłane gratulacje i życzenia.
      Mam nadzieję, że uda Ci się kiedyś poznać ''Amber'' - trzymam za to mocno w kciuki.

      Usuń
  9. Gratuluję kolejnego patronatu i jak zawsze czekam na recenzję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Recenzja już napisana, czekam jedynie na zielone światło od wydawnictwa.

      Usuń
  10. Chyba jednak nie dla nas. :)
    GRATULUJEMY !

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i nie nalegam.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Również pozdrawiam i chętnie do Was zaraz zajrzę :)

      Usuń
  11. No pewnie! Zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam Cię, że jest bardzo, bardzo interesująco ;) Polecam!!!

      Usuń
  12. Czytałam i jestem ZACHWYCONA! Powieść jest po prostu genialna :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - to genialna powieść!
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  13. Mąci zdrowy rozsądek? No, no, no...!
    Gratuluję takich wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mąci zdrowy rozsądek, mąci ;)Przekonaj się o tym osobiście.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  14. Gratuluję! Niesamowicie szalejesz z tymi patronatami! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie gratulacje! Ja miałam okazję czytać przedpremierowo, więc też się cieszę. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Bardzo się cieszę, że miałaś już okazję poznać ''Amber'' :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Gratuluję tak zacnego patronatu. Jestem ciekawa tej pozycji i nie mogę sie jej doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. I oczywiście gorąco polecam ''Amber'' to naprawdę świetna powieść.

      Usuń
  17. Nie mogę się doczekać konkursu, bo tytuł bardzo mnie zaintrygował. Niebanalny trójkąt to coś, co lubię. :) Gratuluję patronatu!

    Pozdrawiam,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkursy będą w okolicach premiery :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje i również pozdrawiam!

      Usuń
  18. Trójkąt miłosny to dosyć schematyczny motyw, ale może autorka czymś zaskoczy. Gratuluję kolejnego patronatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i schematyczny motyw, ale za to bardzo emocjonujący ;)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  19. Gratuluję patronatu!
    Książkę już czytałam i bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Tobie również gratuluję .... rekomendacji ;)

      Usuń
  20. Wielkie, wielkie gratulacje. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Recenzja ukaże się w okolicach premiery.

      Usuń
  21. Gratuluje :)
    Na pewno ją przeczytam :)
    kate-with-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje i bardzo się cieszę, że masz zamiar przeczytać tę książkę. Na pewno się nie rozczarujesz.

      Usuń
  22. Gratuluję :) Czytałam i jestem zachwycona.
    Mam nadzieję, że i moja rekomendacja znajdzie się w środku!
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Bardzo się cieszę, że już czytałaś ''Amber'' i co najważniejsze, że jesteś zachwycona. Ja także podzielam Twój zachwyt.

      Usuń
  23. Gartuluję i jestem strasznie zaintrygowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Książka nie dla mnie, ale gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i nie namawiam. Niemniej dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  25. Przyłączam się do gratulacji!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję patronatu, recenzji wewnątrz książki i czekam niecierpliwie na pełną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Pełna recenzja ukaże się w okolicach premiery.

      Usuń
  27. Wielkie gratulacje!
    Czytałam i jestem bardzo ciekawa dalszego ciągu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      I również jestem ogromnie ciekawa dalszego ciąg ;)Oby jak najszybciej ukazał się drugi tom.

      Usuń
  28. Gratuluję :) Ciekawa jestem tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i gorąco polecam ''Amber''. Ta książka daje mocno po psychice :)

      Usuń
  29. Pięknie! Gratuluję! :) Czekam na recenzję i konkursy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Recenzja i konkursy będą w okolicach premiery książki.

      Usuń
  30. Wprost nie mogę doczekać się premiery! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Premiera już niebawem - cierpliwości ;)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  31. Miałam okazję przeczytać już książkę i tym bardziej gratuluję Ci patronatu, bo historia jest naprawdę imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za nadesłane gratulacje i cieszę się niezmiernie, że książka przypadła Ci do gustu.

      Usuń
  32. Gratulacje, cieszę się z Twojego wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Na początku gratulacje !!!
    Uwielbiam książki tej autorki - ta moja wena do romansów zawsze bierze górę:)
    Zapowiada się fajny czas z tą książką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za nadesłane gratulacje.
      Ja także kocham romanse, zwłaszcza te nietypowe, dlatego z całego serca polecam ''Amber'' - to mega emocjonalna lektura.

      Usuń
  34. Gratuluje! Już nie mogę doczekać sie tej książki bo ostatnio o niej głośno:) Martwi mnie tylko, ze trzeba bedzie dlugo czekac na kontynuacje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Książkę gorąco polecam. Jakoś damy radę cierpliwie czekać na kontynuację :)

      Usuń
  35. Bardzo gratuluję. Książkę czytałam przedpremierowo i jest no cóż... gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      Książka faktycznie jest mega gorąca, czyli tak, jak lubię :)

      Usuń
  36. Czekam czekam. .po przeczytaniu dwóch poprzednich książek autorki,, Collide oraz Pulse,,poprostu nie mogę się doczekać. Mam nadzieje że będzie dostępna w księgarniach.

    OdpowiedzUsuń
  37. A kiedy będzie w księgarniach. .np. matras? ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W matras będzie niebawem, a tymczasem można już zamawiać w empiku: http://www.empik.com/amber-mchugh-gail,p1117965987,ksiazka-p

      Usuń
    2. Bardzo mocno dziękuję za odpowiedź.

      Usuń
  38. Witam - przeczytałam tą książkę ponad rok temu, cały czas czekam na drugą część - w głowie mam zakończenie które nie pozwala mi odzyskać spokoju ducha. Może ktoś coś wie na temat drugiego tomu ?????

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...