Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 29 stycznia 2016

Dziś premiera książki - ''Anatomia uległości'' Augusty Docher

Moi Drodzy,
 
dziś swoją premierę ma ''Anatomia uległości'' Augusty Docher, którą LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym. 

 Recenzja: klik 
 
Z tej okazji zapraszam wszystkich zainteresowanych do konkursu zorganizowanego na moim FanPage.

Wygraj ''Anatomię uległości'' - klik 

22 komentarze:

  1. Gratuluję patronatu!
    pokładam wielkie nadzieje w tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, okładka niesamowicie mi się podoba. Jest delikatna, kobieca i piękna. Jeśli zaś chodzi o to, czy po powieść mam ochotę sięgnąć... jeszcze nie jestem zdecydowana, bo boję się, że będzie to niestety kolejny odgrzewany kotlet...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy tego patronatu już Ci gratulowałam, więc niniejszym robię to teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy patronatu! :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kolejnego patronatu, który to już kolei ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu :)
    "Eperu" bardzo mi się podobało, dlatego na pewno sięgnę po inną książkę tej autorki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz gratuluję patronatu i życzę powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu! :) I życzę powodzenia biorącym udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz gratuluję patronatu Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje:) Mam nadzieję, że kiedyś książkę przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo subtelna i kobieca okładka :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że kiedyś trafię na tę książkę :) Gratuluję również kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję serdecznie patronatu! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Patronatu gratuluję, a w konkursie biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale tłumnie na FB przy tym konkursie, życzę powodzenia uczestnikom! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam kawałek i dobrze rokował, więc mam nadzieję, że mi się spodoba. Koniecznie muszę zdobyć tę powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję patronatu! Jednak książka chyba nie w moim ulubionym gatunku ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...