Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 13 stycznia 2016

Dziś PREMIERA ,,Parabellum. Głębia osobowości'' i ,,Pozytywka'' pod patronatem medialnym LITERACKI ŚWIAT CYRYSI

Moi Drodzy,
dziś swoją premierę mają dwie wyjątkowe powieści, które LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym. 
 
Zapowiedź obu książek w linku: klik
 
Z góry przepraszam za opóźnienia w publikacji recenzji, lecz ostatnimi czasy spadło na mnie wiele nowych obowiązków.  Ale postaram się jak najszybciej nadrobić wszelkie zaległości.
 
Tymczasem na osłodę zapraszam Was do konkursów zorganizowanych na moim FanPage.
 
,,Pozytywka'' Agnieszki Lis: klik 
 ,,Parabellum. Głębia osobowości'' Remigiusza Mroza: klik
 

33 komentarze:

  1. Gratuluję patronatów! Dziś jest dzień wielu premier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To prawda, dzisiejszy dzień obfituje w wiele ciekawych premier :)

      Usuń
  2. "Pozytywkę" przeczytałam wczoraj, a "Parabellum" przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze zostawiłaś na deser :) A jak odbierasz ''Pozytywkę''? mam nadzieję, że przypadła Ci do gustu?

      Usuń
    2. Ogólnie całkiem pozytywnie, trochę mi tylko koniec za szybko nastał, ale nie żałuję czasu spędzonego na lekturze:)

      Usuń
  3. I kolejne ciekawe książki trzeba wyłapać w bibliotece/księgarni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowych patronatów. ,,Parabellum" już zamówione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Cieszę się, że ,,Parabellum'' już zamówiłaś. Doskonała decyzja!

      Usuń
  5. Na "Pozytywkę" czekam już od grudnia. Zwróciła moją uwagę odkąd tylko pojawiła się w zapowiedziach i jest to nowość, którą na pewno wkrótce kupię. Gratuluję tak ciekawych patronatów, super. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Pozytywka'' ma przecudną okładkę. Wprost nie mogę się na nią napatrzeć. I fabuła także godna uwagi. Polecam!
      Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  6. Trzynastego wszystko zdarzyć sie może ;) Gratuluje kolejnych patronatów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzynastego świat w różowym kolorze :)
      Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje!

      Usuń
  7. Na pewno w obie się zaopatrzymy! :)
    I gratulujemy!

    Pozdrawiamy gorąco i zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Na pewno nie będziecie żałować tej decyzji.
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Gratuluję kolejnych patronatów :).
    "Pozytywkę" przeczytałam wczoraj. Niestety trochę się rozczarowałam. Liczyłam na coś dużo bardziej spektakularnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Szkoda, że ''Pozytywka'' nie spełniła twoich oczekiwań :(

      Usuń
  9. Gratuluję :) Książki, którym patronujesz, pewnie zajmują u Ciebie już ze trzy regały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Aż tak pięknie nie mam, ale jeden mały regał jest :)

      Usuń
    2. Czyli jeszcze wszystko przed Tobą :)

      Usuń
  10. "Parabellum" już do mnie idzie. Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam serii "Parabellum" i raczej się nie skuszę, ale zainteresowała mnie "Pozytywka". Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, że nie skusisz się na Parabellum. To taka wyjątkowa seria dająca dużo do myślenia.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  12. Gratuluję patronatów! Po "Pozytywkę" chętnie kiedyś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...