wtorek, 15 marca 2016

ZAPOWIEDŹ: Blisko chmur - Sylwia Trojanowska pod patronatem medialnym LŚC

 
 Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Blisko chmur'' Sylwii Trojanowskiej. 

***
Ponadto moja rekomendacja znalazła się na pierwszej stronie wewnątrz książki. Bardzo dziękuję autorce i wydawnictwu VIDEOGRAF za tak zaszczytne wyróżnienie.

 Opis fabuły:

 Kontynuacja bestsellerowej „Szkoły latania”, niesamowitej powieści o miłości, przyjaźni i podejmowaniu wyzwań. Po rozstaniu z Maksem Kaśka próbuje poukładać wszystko od nowa, choć zdaje sobie sprawę, że nie będzie łatwo. Uczucie, które sprawiło, że rozkwitła, stała się pewniejsza siebie i po prostu szczęśliwsza, nabrało innych barw. Przyjaciółka, rodzina i grupa wsparcia pomagają jej przejść przez najtrudniejsze momenty, a Kaśka dzięki nim zaczyna budować nową przyszłość i pokonuje trudności, które pojawiają się na jej drodze. Czy uda jej się kontynuować odchudzanie i utrzymać nowy, lżejszy styl życia?


  Premiera 22 marca! 

Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 

 Jesteście zainteresowani tym tytułem?

24 komentarze:

  1. Ja też już ją przeczytałam ^^ Cudowna :)

    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie Ci gratuluję kolejnego sukcesu i jak zawsze oczywiście czekam na recenzje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu i polecajki. Przede mną jeszcze pierwszy tom, ale tak, jestem zainteresowana tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się tylko grzecznie pytam czy przy takiej dawce świetnych lektur doba będzie wydłużona? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam wcześniej powieść autorki, chociaż słyszałam o niej dobre opinie. Umknęła mi też informacja o jej drugim tytule, ale już to nadrabiam i mam nadzieję, ze uda mi się ja przeczytać. Fabuła zapowiada się ciekawie, a okładka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam pierwszą część i w pełni nie przypadła mi do gustu, ale i tak gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i czekam na konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o pierwszej części.. więc o drugiej tym bardziej nie ;p ale gratuluje kolejnego sukcesu! ;)

    Rav http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się bardzo ciekawie. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie i myślę, że będę zainteresowana pozycją. Gratuluję patronatu i czekam na recenzję! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Jestem bardzo ciekawa książek autorki :) Czekam na recenzję i konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję kolejnego sukcesu:)
    Nie znam pierwszej części, ale gdyby przypadła mi do gustu, na pewno sięgnęłam po drugą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna okładka. Postaram się książkę zdobyć i przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejny patronat? Ajj zazdroszczę! :)) Koniecznie przeczytam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje Cyrysiu :) Zaglądam do Ciebie rzadko, ale gdy już zaglądam, to często trafiam na informację o kolejnych Twoich sukcesach. Twój blog jest jednym z pierwszych na które trafiłem odkąd sam trafiłem do blogosfery. A to już mocno ponad 4 lata. I tak czasem śledzę Twoją blogerową karierę :) W większości omawiasz książki, które nie leżą w sferze moich zainteresowań, jako facet wolę już obejrzeć z Lubą jakiś romans, aniżeli się w nich zaczytywać, ale naprawdę gratuluję Ci tych wszystkich patronatów. Odwalasz sporo dobrej roboty i nic tylko chwalić.

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję;) Póki co mam w planach "Szkołę latania" ;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszą część czytałam, więc i kontynuację muszę przeczytać ;).
    Gratuluję patronatu oczywiście! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoły latania niestety nie czytałam więc kontynuacji szczególnie nie wyczekuję :) Ale gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Nie spotkałam się wcześniej z żadną z książek tej autorki, ale jestem bardzo ciekawa owej serii.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...