Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 12 grudnia 2016

KONKURS ŚWIĄTECZNY

Moi Drodzy,

Mam dla Was konkurs, w którym do wygrania są dwie wyjątkowe książki: ,,Nakarmię Cię miłością'' Anny Dąbrowskiej oraz ,,Mogę wszystko'' Anity Scharmach.

  Zadanie konkursowe:

 Pokaż swoją ulubioną, własnoręcznie wykonaną ozdobę bożonarodzeniową np. bombkę, gwiazdkę, aniołka, choinkę, stroik świąteczny, chatkę z piernika itp.  

 Spośród wszystkich dekoracji wybiorę 7 najładniejszych, które następnie pokażę Annie Dąbrowskiej oraz Anicie Scharmach. Obie autorki wskażą swoich laureatów. Jeśli ich wybór będzie taki sam - jedna osoba otrzyma aż dwie nagrody. Natomiast jeśli ich werdykt będzie się różnił, to wtedy wygrywają dwie osoby.
 

  __

Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- polubisz fanpage mojego bloga na
Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie

  
Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Zysk i S-ka oraz
Anita Scharmach.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy podesłać do organizatora konkursu zdjęcie własnoręcznie wykonanej ozdoby świątecznej.
4. Konkurs trwa od 8 grudnia 2016 roku do 18 grudnia 2016 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 19 grudnia 2016 roku.
6. Nagrodą są dwie książki ,,Nakarmię Cię miłością'' Anny Dąbrowskiej oraz ,,Mogę wszystko''
Anity Scharmach. 
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9.
Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.

10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)


PS. Polecam też inny konkurs, w którym można wygrać REWELACYJNY PAKIET książek Piotra Rozmusa, czyli ''Bestię'' i ''Przebudzenie'' - KLIK.

24 komentarze:

  1. Świetny konkurs! Z przyjemnością obejrzę cudeńka na choinkę! - czyli rozwiązanie konkursu. Wszystkim biorącym udział życzę powodzenia!
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział:) Komplet wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cholera wziąłbym udział, ale jestem całkowitym beztalenciem jeżeli chodzi o ozdoby..:P

    OdpowiedzUsuń
  4. O, bardzo chętnie wpadnę na wyniki zobaczyć te wszystkie piękne ozdoby! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udziału nie wezmę, bo mam dwie lewe ręce do takich rzeczy i mogę tylko zazdrościć innym;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział 😊 zdjęcie wysyłam na maila.
    Pozdrawiam i źyczę wszystkim powodzenia
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Biore udzial :) zdjecie zaraz wysylam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział :) wszystko polubione, zdjecie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z miłą chęcią wezmę udział :) Zdjęcie wysłane i życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biore udział, zdjecia wysłane. Pozdrawiam
    Ala D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzięłam udział ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzięłam udział :) Pozdrawiam, Z.

    OdpowiedzUsuń
  13. Również się zgłosiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłoszenie wysłane. Mysle zr wszytko polubiłam tak jak trzeba😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie wysłane :) zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu. Wszystkie prace były piękne i z każdej biło ciepło i serce. Jednak Aniołki niosą zawsze dobre nowiny... dziękuję życząc wesołych i zdrowych Świąt. Anita Scharmach

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...