Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 10 grudnia 2016

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Tak blisko'' Rafała Brzozowskiego.


Rafał Brzozowski urodził się 8 czerwca 1981 roku. Wokalista, muzyk i instrumentalista mając 10 lat zaczął ćwiczyć grę na pianinie i gitarze  kilka lat później zainteresował się instrumentami klawiszowymi, na których gra nieprzerwanie do dziś. W jego życiu liczą się dwie pasje - muzyka i sport. 
 

"Tak blisko", który zyskał status złotej płyty, a utwór tytułowy z albumu otrzymał nagrodę w kategorii Hit Lata podczas gali Eska Music Awards 2012.

.

 Nie widzisz mnie czy może coś ukryć chcesz?
Odwracasz się gdy pytam czy jest Ci źle

Kiedy będziesz już gotowa – daj mi znać
Wiesz, że mogę czekać – dam Ci jeszcze czas
Razem być – znaczenie często inne ma
Chociaż o tym wiem, to widzę jednak nas!
Bo nigdy...


Tak blisko, tak blisko jak ja
Nie był Ciebie nikt tak blisko
I nie poddał Twoim zmysłom
Jak ja
/x2


Zagubić się to ludzka rzecz, nie ma słów
Niełatwo też odczytać sens, cudzych snów

Kiedy będziesz już gotowa – daj mi znać
Wiesz, że mogę czekać – dam Ci jeszcze czas
Razem być – znaczenie często inne ma
Chociaż o tym wiem, to widzę jednak nas!
Bo nigdy...


Tak blisko, tak blisko jak ja
Nie był Ciebie nikt tak blisko
I nie poddał Twoim zmysłom
Jak ja
/x2

19 komentarzy:

  1. Ta piosenka już dawno mi się przejadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie.. zbyt często leci w radiu i z tego powodu po prostu mi się już znudziła.Co nie zmienia faktu, że jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj oj tym razem nie podzielę sympatii. Nie znoszę mdłego głosu piosenkarza, jak i jego pojedynczego numeru, który leci do obrzydzenia :D On zasłynął z tej jednej marnej pieśni zaś resztq to tylko covery.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością ją słucham . Przyjemny przerywnik od utworów musicalowych, na które mam ostatnio chcicę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem wielką fanką tego wokalisty, ale piosenka wpada w ucho ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tą piosenką, ale ogólnie Rafała Brzozowskiego lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile rzadko zdarza mi się umieszczać w playlistach polskie utwory, to ta figuruje na jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze kojarzę Brzozowskiego, nawet byłam na jego koncercie, gdy grał na festynie w sąsiedniej wsi. ;) I większość piosenek - znam na pamięć. ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Znudził mi się ten utwór już.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten utwór, kuzynka użyła go do teledysku przygotowanego dla rodziców na swoim ślubie i wszyscy płakali ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...