Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 17 grudnia 2016

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu proponuję piosenkę ,,Powietrze'' Natalii Szroeder.

Natalia Szroeder urodziła się 20 kwietnia 1995 roku w Bytowie – polska piosenkarka i autorka tekstów, znana m.in. ze współpracy z raperem Marcinem „Liberem” Piotrowskim, z którym w 2013 roku nagrała przeboje „Wszystkiego na raz” i „Nie patrzę w dół”. Piosenkarka prowadzi także solową działalność artystyczną, jej debiutancki singel zatytułowany „Jane” ukazał się w 2012 roku.

Głęboki tekst, piękny wokal i świetny teledysk.

.

1. A jeśli masz w sercu trochę miejsca
Pozwól mi już dziś na chwilę wpaść
I zamieszkać nawet jeśli ktoś tam był
Nie bój się zmian
Razem z tobą chcę okradać ten zły świat
Z najlepszych chwil, z nieba spadać
Kiedy nie masz sił

ref.:
Jeśli tylko chcesz, daj znać
Podzielimy się powietrzem
Z dwojga dusz i ciał
Nakreślimy kurs na szczęście

2. Gdy tracisz moc na rozdrożach
Dookoła piach a cel wypada z rąk
Chcesz samotnie nadal biec pod prąd
Dla Ciebie ja
Rzucę wszystko bo od czego jest ten ktoś
Kto zawsze trwa
Kiedy całą resztę zrywa sztorm

ref.:
Jeśli tylko chcesz, daj znać
Podzielimy się powietrzem
Z dwojga dusz i ciał
Nakreślimy kurs na szczęście

Ja i ty
Ja i ty

ref.:
Jeśli tylko chcesz, daj znać
Podzielimy się powietrzem
Z dwojga dusz i ciał
Nakreślimy kurs na szczęście

Ponad niebem ja i ty

ref.:
Jeśli tylko chcesz, daj znać
Podzielimy się powietrzem
Z dwojga dusz i ciał
Nakreślimy kurs nam na szczęście

Ponad niebem ja i ty
Ponad niebem ty i ja
Ponad niebem ja i ty
Ponad niebem ty i ja 

22 komentarze:

  1. Uwielbiam ją, bardzo często jej słucham . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Od niedawna Natalia jest moją sąsiadką:))Jedno jest pewne, nie jest osobą która gwiazdorzy, wywyższa się. Normalna, równa dziewczyna. Tym większy budzi podziw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wykonanie. Polubiłam ją od pierwszego wysłuchania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalię lubię w duetach, kiedy śpiewa ze znanymi wykonawcami jako uzupełnienie, no coś w tym stylu. Jednak solowe występy nie bardzo nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za tą piosenką akurat nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ani tej piosenkarki, ani utworu niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam utwór, ale jest średni. Miły dla ucha, ale jakoś tak, sama nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia ma niezły głos. Można się było o tym przekonać już wcześniej. Jednak nie przepadam za jej piosenkami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tę piosenkarkę, ale ta piosenka jakoś nie przypadła mi do gustu zbytnio. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem szczególną fanką, ale uważam, że jest jednym z porządniejszych głosów polskich wokalistek obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za Natalia nie przepadałam, do momentu jej występu w programie Twoja Twarz brzmi znajomo.
    Tam pokazała swój niesamowity talent!
    A owa piosenka... słuchałam w sobotę wtmracajac z pracy :)
    Dobrze się przy niej prowadzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kojarzę tej piosenki, ale nawet nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Głos ma ciekawy, ale jakoś wolę Sylwię Grzeszczak.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście piękny wokal - fajna, skromna, zdolna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam tej piosenki ;)ale nie wpadła mi w uho
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...