Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 26 lutego 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Pokojówka na salonach'' Agnieszka Rusin - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Pokojówka na salonach'' Agnieszki Rusin.


Julia wraca do swojego rodzinnego miasteczka z Norwegii nie tylko bez perspektyw na dalsze życie, ale także ze złamanym sercem. Sytuację komplikuje kosztowne leczenie ciężko chorej matki. Ubywające w szybkim tempie oszczędności skłaniają dziewczynę do zatrudnienia się w charakterze pokojówki w pobliskim pałacu należącym do bogatej niemieckiej rodziny. Nie przypuszczała, jakie konsekwencje przyniesie dla niej ta decyzja…

Każda kobieta marzy o księciu z bajki, jednak nie każdej dane jest go poznać. Julii się to udało, chociaż ich pierwsze spotkanie nie należało do udanych. Niestety życie codzienne i jego problemy sprawią, że rodzące się uczucie będzie wystawiane na ciężkie próby, niekiedy wręcz nie do pokonania.

 Premiera: 05.03.2017



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

22 komentarze:

  1. Tym razem podziękuję :)
    Serdecznie gratuluję patronatu - szalejesz jak burza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście jestem bardzo zainteresowana i czekam niecierpliwie na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu :)
    Opis zapowiada ciekawą opowieść, ale poczekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko ja mam wrażenie, że się powtarzam? :) Oczywiście gratuluję i czekam na recenzję. Zapowiedź brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama okładka przyciąga wzrok :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka jest przepiękna! :)
    A sam opis bardzo mnie zaciekawił. Zapowiada się niezwykle ciekawa lektura. Będę wypatrywać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie, lubię jak uczuciu coś przeszkadza... ale oczywiście tylko w książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację! Cudowna okładka, chociaż książka nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie, gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  10. no tych patronatów to już kilka u Ciebie było:) Gratuluję i życzę kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna okładka :) Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna okładka. Gratuluję patronatu i czekam na recenzję. Książka zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, Krysiu:)
    Okładka ma w sobie coś przyciągającego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Książka raczej nie dla mnie, ale gratuluję kolejnego patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję patronatu, zapowiedź książki brzmi ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...