Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 30 maja 2017

KONKURS: Zaraz wracam

Kochani,

Przychodzę do Was z konkursem, w którym można wygrać ''Zaraz wracam'' Anita Scharmach [recenzja - KLIK]

Zadanie konkursowe:

Napisz krótką fraszkę zatytułowaną ,,Zaraz wracam'.
 
Najciekawszy (według mnie) wiersz zostanie nagrodzony książką ''Zaraz wracam''.
 
 ___


Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- udostępnisz informacje o moim konkursie


Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Lucky.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy
napisać krótką fraszkę zatytułowaną ,,Zaraz wracam''.
4. Konkurs trwa od 30 maja 2017 roku do 6 czerwca 2017 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 9 czerwca 2017 roku.
6. Nagrodą są 1 egzemplarz książki ,,Zaraz wracam'' Anity Scharmach.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

29 komentarzy:

  1. O kurcze, ale wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs faktycznie trochę wymagający, ale zapewniam, że nagroda jest warta wysiłku intelektualnego;)

      Usuń
  2. Tak marzyłam żebyś ze mną była , lecz ty zwodzisz i odchodzisz Cóż ja biedna teraz mam tylko wiatr w marzeniach gra ,Ale znów powalczę przeciez , bo tys najdroższa jest mi w swiecie . Czy powrócisz do mnie moze ? czy usłyszę jestem twoja wyparzona i spełniona Zaraz wracam

    OdpowiedzUsuń
  3. ZARAZ WRACAM

    Gdy na zakupy jadę, zapewniam - zaraz wracam,
    gdy kosmetyczkę odwiedzam, zapewniam - zaraz wracam,
    gdy godzina wizyty u fryzjera wybija, zapewniam - zaraz wracam.
    ""Zaraz wracam" tu, "zaraz wracam" tam, rzucasz słowa na wiatr, ja Ci zaraz dam!"
    Burzy się mąż, aż purpurą błyszczy,
    nagle...milknie...obawiam się ciszy...
    Podchodzi, czule się przygląda,
    "O! Jaka piękna ta moja żona, chodz do mnie, Mała, buziaka mi daj..."
    Tak na mnie działają zakupy, kosmetyczka, fryzjer i MAJ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedziałeś mi ostatnio takie słowa,
    po których przerwała się nasza rozmowa.
    Usłyszałam wtedy ''zaraz wracam'',
    ale nie dane mi było słyszeć ''już powracam''.
    Morał z tego taki moi mili,
    że trzeba korzystać z każdej wspólnej chwili.
    Nie wiadomo kiedy się zepsuje,
    bo nie zawsze szczęście dopisuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracam zaraz, zaraz wracam
    los mi słowa te przeplata
    Wezmę ja los w dłonie swoje
    Zagram, może szczęście będzie moje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam się podpisać Jannina Kowalska

      Usuń
  6. "Zaraz wracam"
    - powiedziało serce.
    Lecz gdy Cię pożegnałam,
    uciekło jak najprędzej.
    Teraz nie mam serca
    ani nie mam Ciebie,
    lecz pamięć jak nie pogrzebała,
    tak już nigdy nie pogrzebie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Może coś wymyślę :). Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa twórczości uczestników konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na konkurs:) Ja niestety jestem zupełnym beztalenciem, ale życzę powodzenia uczestnikom:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaraz wracam - mówiłeś wychodząc -
    Tylko zejdę do sklepu po wino.
    Pewnie krążysz po Tesco gdzieś błądząc,
    A ja czekam, choć kwartał już minął...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wychodzę do parku - zaraz wracam...
    Wychodzę wynieść śmieci - zaraz wracam...
    Wychodzę po zakupy - zaraz wracam...
    Nie liczyłeś kilometrów, spędzonych razem lat,
    Zawsze mi zwracał cię świat...
    Wychodzę na zakupy - zaraz wracam...
    Już nie wróciłeś...
    Pod zgniecioną karoserią życie straciłeś....

    OdpowiedzUsuń
  12. "Zaraz wracam" nie przyjaźni się z "ufam", bardziej lubi się z " o co chodzi", czepiasz się", "twoich wymówek nie słucham".

    OdpowiedzUsuń
  13. "Zaraz wracam"

    Wczoraj słyszę: "Zaraz wracam."
    Dzisiaj mówisz: "Zaraz wracam."
    Jutro powiesz: "Zaraz wracam."?
    Dziś ja powiem: "Już nie wrócisz.!"
    Świat okrutny, świat to zły
    Zabrał Ciebie dzisiaj mi
    Nie wypadek, nie tragedia, nawet nie kochanka
    Lecz ta wredna, mała małpa potocznie zwana: "teściowa Anka"

    Mariola Marszałek: mariola163@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszłam za mąż zaraz wracam
    myślami do wolności powracam
    a tam echo, pustka, nic
    powrót to był tylko pic!
    bo mi dobrze jest z mężulkiem
    moich dzieci cud tatulkiem
    więc nie marudź już kobieto
    tylko ubij mi kotleto :D

    OdpowiedzUsuń
  15. "Zaraz wracam"
    Patrzę jak odchodzisz,
    Myślę, że znowu mnie zawodzisz!
    Nawet się nie odwrócisz,
    Jednak w głębi serca wierzę, że zawrócisz!
    Zostaje sama w pustym domu,
    Czuję się niepotrzebna nikomu!
    Z płynącymi po policzku łzami,
    Myślę, że to koniec między nami!
    Lecz wtedy Ty w drzwiach stajesz,
    I bukiet pięknych kwiatów mi dajesz!
    Cała wiara we mnie wraca,
    A w mym sercu radość się roztacza!
    Na kolano przede mną padasz,
    I pierścionek na palec mój zakładasz!
    Od początku nie wierzyłam w to, że mnie rzucisz,
    Lecz w to, że zaraz wrócisz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostawiłeś miłość w moim sercu - ..."Zaraz wracam" powiedziałeś, lecz ono nigdy nie nadeszło.
    Margareta Stanek margareta123@interia.pl
    Powodzenia innym uczestnikom!��

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. "Zaraz wracam!" biegnąc krzyczę,
    Gdy o powrót pyta mama.
    I na pobłażliwość liczę,
    Gdy przedłuży się zabawa.
    Jakie to pojemne słowo,
    Bo "gra była tak ciekawa",
    I "tylko rok minął, ma żono."
    Skąd od razu ta zła sława?
    Niech pamięta więc czytelnik-
    Zaraz wracam, to za chwilę,
    Za minutę, za momencik.
    Nie za rok, czy za godzinę.

    katarzyna.boron@outlook.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaraz wracam moja miła
    Byś się długo nie łudziła
    Że mnie inna przytulia.
    Nie chcesz odejść z własnej woli
    Twierdzisz, że żyjesz ze mną w niewoli
    Nie chcesz przeciąć tego sznurka
    Za to trzymasz mnie na smyczy jak burka.
    O co chodzi Ci kobieto?
    Niby odejść chcesz a przeto
    Ciągle oczekujesz wierności
    Z którą walczę od dawna w skrytości.
    Zaraz wracam, albo nie
    Dzisiaj chcę byś opłakiwała mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na FB: Aleksandra Niemiec
      Mail: ola.niemiec1234@gmail.com

      Usuń
  20. Zaraz wracam, zaraz wracam- tylko serce Twe pomacam...
    Niewzruszony, nieskruszony, tylko ciągle zagoniony.
    O czemuż serce Twe tak zatwardziałe?
    Prze moje serce tak mocno kochane.
    Weź młotek i walnij się, Kotek!

    Jak ja Ci Zaraz wrócę, to całe Twoje życie do góry nogami przewrócę...


    iza380@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...