Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 6 maja 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Żałuję każdego dnia bez Ciebie'' Janusza Radka.
 
Janusz Radek to charyzmatyczny artysta urodzony 6 kwietnia 1968 roku w Starachowicach. Ukończył historię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jest zarówno piosenkarzem zbierającym liczne nagrody (mi. Grand Prix w Przeglądzie Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu w 2003 roku), jak i aktorem teatralnym biorącym udział w takich przedstawieniach jak "Jesus Christ Superstar", "Sen nocy letniej" czy "Opera za trzy grosze". 22. marca 2004 na rynku muzycznym pojawiła się jego pierwsza płyta zatytułowana "Królowa nocy", jest ona zapisem spektaklu według scenariusza i reżyserii Łukasza Czuja. W tym samym roku Janusz zagrał Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w filmie "Do potomnego".

Co za głos! Mam ciary! A Wy?

.

Biegnący stale,
Stworzony, by wyznaczać cel.
Twarzą przy ziemi szukałem najdziwniejszych miejsc.
Myłem ją wodą
Cenniejszą od największych prawd.

Szedłem po śladach nie czując,że prawdy te znam.
Cieszyłem się niczym
I pchałem na oślep swój czas.
Za każdym razem liczyłem, że stanie się cud.

Ref. Żałuję każdego dnia
W którym żyłem bez Ciebie.
Podróżowałem księżyce i słońca bez Ciebie.
Żałuję każdego dnia
W którym żyłem bez Ciebie,
Sam.

  Leżysz tu naga i nie wiem czy dotykać Cię.
Nic nie chce wracać
I nieodwracalny wód bieg.
Chciałbym się napić rękoma ostatni już raz.

Ref. Żałuję każdego dnia
W którym żyłem bez Ciebie.
Podróżowałem księżyce i słońca bez Ciebie
Żałuję każdego dnia
W którym żyłem bez Ciebie,
Sam.  

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam jego głos i przepiękne teksty piosenek...

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów wcześniej nie słyszałam tej piosenki. Mam co nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny głos, a treść bardzo emocjonalna. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki, ale teraz naprawdę wpadła mi w ucho. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię jego głos :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, wreszcie ktoś i coś, co znam:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...