Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 13 maja 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ''Za tysiąc lat'' w wykonaniu duetu Adam Konkol & Paulina Urtnowska. 
 
 Adam Konkol to gitarzysta pop-rockowej grupy Łzy. Napisał muzykę i teksty między innymi do piosenek "Agnieszka już dawno", "Narcyz" czy "Niebieska sukienka".
 
"Za tysiąc lat" pochodzi z pierwszej solowej płyty artysty "Sensitivity". Tekst powstał jeszcze zanim Adam Konkol poznał swoją żonę. Autor w pewien sposób przewidział, co wydarzy się w jego życiu w najbliższych latach. Warstwa liryczna piosenki opowiada o prawdziwej historii miłości dwojga ludzi, którzy po trzech tygodniach znajomości postanowili się pobrać. Dziś minęło siedem lat i nadal są szczęśliwym małżeństwem. Teledysk nagrano w siódmą rocznicę poznania się Konkola ze swoją wybranką. W wideo gościnnie wystąpiła Angelina Konkol, prywatnie żona i menedżer kompozytora.
 
 Jak Wam się podoba?

.
 1. Ludzie będą mówić że nie jesteś mnie wart
Że złamałeś wiele serc i że pewnie kogoś masz
Ludzie będą mówić szkoda moich łez
I że wkrótce poznasz inną że zostawisz mnie 

R. I chociaż wiem nie muszę już o Ciebie walczyć
To wiedzieć chcę że moja miłość Ci wystarczy
Za tysiąc lat w ogrodzie pełnym róż spotkamy się
Czy tak jak ja Ty powiesz mi że nadal kochasz mnie 

2. Ludzie będą mówić,, Nic nie trwa wiecznie "
Że przy Tobie nigdy więcej nie poczuje się bezpiecznie
Ludzie będą mówić i wytykć nas palcami
Lecz nie zniszczą zazdrością tego co jest między nami 

R. I chociaż wiem nie muszę już o Ciebie walczyć
To wiedzieć chcę że moja miłość Ci wystarczy
Za tysiąc lat w ogrodzie pełnym róż spotkamy się
Czy tak jak ja Ty powiesz mi że nadal kochasz mnie 2x

14 komentarzy:

  1. Piękna piosenka! Sama niedawno ją poznałam i jestem zachwycona :) dodatkowo łączy się z nią historia miłosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam tej piosenki. Ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę. Podoba mi się. Po trzech tygodniach znajomości decyzja o ślubie? Odważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej piosence. Jest bardzo ładna :)

    Pozdrawiam, Justyna z www.w-temacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam tej piosenki, miła i wpadająca w ucho:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że pierwszy raz słyszę, ale wpada w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jej nie znałam. Dziękuję za jej podsunięcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam już napisać, że nie znam, ale jednak słyszałam w Excelu, gdy chodziłam na nocną zmianę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tej piosenki ;)
    justboooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...