Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 8 maja 2017

WYNIKI KONKURSU: Zabierz książkę na majówkę

 Moi Drodzy,

Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać:
''Wędrowne ptaki'' Karoliny Wilczyńskiej, ''Jeszcze raz'' Agaty Przybyłek, ''Wszystkie moje Zmartwychwstania'' Iwony Żytkowiak oraz  ''Nie pytaj dlaczego'' Magdaleny Trubowicz.

 Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Jesteście niesamowici! Miałam nie lada orzech do zgryzienia, gdyż wszystkie Wasze zgłoszenia są rewelacyjne. Aż ciężko było mi wybrać te najlepsze. Jednak w końcu udało mi się wyłonić czwórkę laureatów. I tak oto:
 
 ''Wędrowne ptaki'' Karoliny Wilczyńskiej idą na majówkę do Klarysy Dudek 😊


---

''Jeszcze raz'' Agaty Przybyłek przyjęła zaproszenie od Katarzyny Boroń

---

''Nie pytaj dlaczego'' Magdaleny Trubowicz postanowiły dołączyć do swojej ,,drugiej połówki'', która znajduje się u Zuzanny P.
---

''Wszystkie moje Zmartwychwstania'' Iwony Żytkowiak wędrują do Scarlett

Choć majówka się skończyła
Kilka dni wolnych jeszcze mam
Gdyby pogoda nas dopieściła
Wybrać się można do Raju bram
Do Edenu przyrody rozkwitającej
Ku drzewom Poznania, a może Stolicy
Do zieleni nas ochoczo witającej
Ku leśnym zapachom z płynnej żywicy
Więc jeśli się zgodzisz, ukochana, droga
O wszystkich moich zmartwychwstaniach traktująca
Zabiorę Cię na swych nogach
Tam daleko, w kierunku wiosennego słońca 


Gratuluję wszystkim laureatom!

14 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...