Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 31 maja 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Jasna sprawa'' Małgorzata J. Kursa - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Jasna sprawa'' Małgorzaty J. Kursa.
 
Weronika – pokiereszowana przez życie młodziutka dziewczyna z dwójką dzieci, nieufna i ostrożna, nastawiona na egzystencję bez drugiej połówki.

Radek – chłopak, który nie ma pojęcia o problemach finansowych, cierpi na przesyt zainteresowania ze strony płci przeciwnej i absolutnie nie wierzy w żadną miłość.

A pomiędzy nimi Marta, która wobec tej dwójki ma własne plany oraz nieprzewidywalne, choć urocze, bliźnięta zwane Be-Be.

Kto będzie górą w tej rozgrywce? Marta czy jej przyjaciele? 

  PREMIERA 6 CZERWCA
 


Recenzja niebawem. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

22 komentarze:

  1. Będę mieć na uwadze. ;)

    Gratuluję patronatu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie. To bardzo ciepła powieść obyczajowa.
      I dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  2. Gratuluję! Ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam ,,Jasną sprawę''. To naprawdę świetna powieść!

      Usuń
  3. Gratuluję patronatu! Opis bardzo zachęcający 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Opis faktycznie zachęcający i stanowi wspaniałe preludium do interesującej fabuły. Polecam.

      Usuń
  4. już się cieszę, uwielbiam książki Pani Małgosi, mam wszystkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam wierną fankę pani Małgorzaty :) Ja dopiero niedawno odkryłam twórczość autorki, ale już teraz wiem, że z miłą chęcią będę czytać każdą powieść, jaka wyjdzie spod jej pióra.

      Usuń
  5. To kontynuacja książki Miłość i aspiryna - już nie mogę doczekać się premiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero po fakcie dowiedziałam się, że ,,Jasna sprawa'' stanowi kontynuację książki ,,Miłość i aspiryna''. Ale na szczęście nie odczułam żadnego dyskomfortu z powodu nieznajomości pierwszej części. A wprost przeciwnie. Autorka tak nakreśliła fabułę, że wszystko jest całkowicie klarowne.

      Usuń
  6. Gratuluję. Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I oczywiście serdecznie zachęcam do lektury ,,Jasnej sprawy''.

      Usuń
  7. Brawo :) Lubię książki tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. W takim razie na pewno będziesz zadowolona z lektury ,,Jasnej sprawy''.

      Usuń
  8. Pozytywnie zazdroszczę, bo bardzo lubię tę autorkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa planów Marty!
    Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję patronatu. Przyznam, że nie słyszałam o tej autorce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o autorce, zapowiada się ciekawie ale to okładka przyciągnęła moje oko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Homepagego to this web-site this websiteadditional resources click to read moreyou can check here

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...