Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 6 maja 2017

ZAPOWIEDŹ: "Matka mojej córki" Magdaleny Majcher

Miło mi poinformować, że zostałam ambasadorką książki "Matka mojej córki" Magdaleny Majcher.
  24 maja w księgarniach pojawi się "Matka mojej córki" Magdaleny Majcher, znanej blogerki książkowej: Przegląd czytelniczy. Autorka zadebiutowała powieścią "Jeden wieczór w Paradise'', a następnie wydała powieść ''Stan nie!błogosławiony''.

Opis fabuły:

  Piękna opowieść o obezwładniającej sile pierwszej miłości i więzi matki z dzieckiem, potężniejszej od rodzinnych tajemnic i powtarzanych latami kłamstw.

Nina w wieku szesnastu lat przeżyła pierwszą miłość i… zaszła w ciążę. Teraz pracuje w banku i niechętnie przyjeżdża do domu. Musi jednak wrócić do rodzinnej Czeladzi, by pomóc bliskim pogodzić się z tragedią. Powrót ten oznacza konieczność uporania się z przeszłością, a Nina szybko przekonuje się, że miłość, jaką obdarzyła swoje maleństwo, nadal ma ogromną moc.

Czy Nina znajdzie w sobie odwagę, by stanąć przed dawnym ukochanym i wyjawić mu prawdę? Czy nie jest za późno, aby wymazać błędy z przeszłości i stać się matką dla swojego dziecka?
  
~~ * ~~ 
 
Rekomendacje osób, które przeczytały ,,Matka mojej córki''. 
 
 Ruszyła przedsprzedaż! Promocyjna cena obowiązuje do dnia premiery 👍 KLIKNIJ I ZAMÓW

Polecam również oficjalną stronę autorki, gdzie znajdziecie wszelkie informacje dotyczące jej twórczości, spotkań itp. http://magdalenamajcher.pl/  



Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

23 komentarze:

  1. Siostra lubi twórczość tej autorki, ale ta książka i mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę już zamówiłam, teraz tylko czekam na tę jedną chwilę :) gdy sms z Empiku przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tego tytułu bardzo ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. CZYTAŁAM STAN NIEBŁOGOSŁAWIONY. BAARDZO MI SIĘ PODOBAŁA TA POZYCJA:)Myślę,że i tą książkę zakupię:):)Jestem młodą mama i tego typu książki z taką okładką od razu zwracają moją uwagę:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu! Już nie mogę doczekać się kiedy przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuły kojarzę, ale nie miałam pojęcia, że autorką jest blogerka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecia książka w tak krótkim czasie... Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na tę książkę z ogromną niecierpliwością! "Stan nie!błogosławiony" mnie oczarował i myślę, że tutaj będzie podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Nie miałam jeszcze okazji czytać niczego tej autorki, ale może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka jest w moich planach czytelniczych :) Gratuluję ambasadorstwa :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Więź matki i dziecka to ponadczasowe wartości. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj to będzie zdecydowanie warte przeczytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę wyglądać książki w bibliotece, jestem jej ciekawa- stawienie czoła przeszłości to życiowy motyw.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...