Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 30 maja 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Na szczycie. Tom 3. Nieczysta gra'' K N Haner - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Na szczycie. Tom 3. Nieczysta gra'' K N Haner.
 
 Ślub Rebeki i Sedricka zbliża się wielkimi krokami. Zakochana para pragnie założyć rodzinę i wieść idealne życie, ale w ich świecie nic nie jest proste. Czy ambitne plany dotyczące życia rodzinnego są możliwe do zrealizowania w związku tworzonym przez gwiazdę rocka i równie piękną, co szaloną byłą striptizerkę? Czy bolesna tęsknota, wzruszająca naiwność i nieprzewidywalne eksplozje namiętności to właściwe składniki dobrego małżeństwa? Co jeszcze może stanąć na przeszkodzie ich miłości? Rebeka i Sedrick kolejny raz będą musieli zmierzyć się z przeszłością, a także podjąć decyzje, które zaważą na życiu i szczęściu ich samych oraz najbliższych im osób. 

"Nieczysta gra" to emocjonalny rollercoaster zakończony rozrywającym serce na strzępy finałem.

 
 PREMIERA 14 CZERWCA
 


 


Recenzja niebawem. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem? Znacie poprzednie tomy tej serii?

11 komentarzy:

  1. Nie znam i nie za bardzo mnie przyciąga ta seria. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu sięgnąć po tę serię 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety jeszcze nie miałam okazji czytać... Być może kiedyś po tą serię sięgnę ale póki co mam inne książki w planach.

    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Ta seria nadal przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam nic tej autorki, ale chcę nadrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To, co by mnie zaciekawiło w tej książce, to to, jaką wizję małżeństwa przedstawia młoda autorka. Opis" "czy (...) wzruszająca naiwność i nieprzewidywalne eksplozje namiętności to właściwe składniki dobrego małżeństwa? skłania do sięgnięcia, choć... zaskakuje, ale może treść też zaskoczy :)
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  7. Spora dawka emocji czytelniczych zawsze w cenie. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście gratuluję patronatu! :)
    Nie mogę się doczekać! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję serdecznie:)
    Serii nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...