Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 1 czerwca 2017

Dzień Dziecka w LITERACKIM ŚWIECIE CYRYSI [KONKURSY]

Kochani,

Dziś Dzień Dziecka - radosne święto wszystkich dzieci, tych małych, i tych dużych 😃

Z tej okazji przygotowałam dla Was całodniową zabawę, w której będzie można wygrać między innymi: ''Grzech pierworodny'' Anny Szafrańskiej, ''Greckie lato'' Isabelle Broom, ''Łąki kwitnące purpurą'' Edyty Świętek oraz ,,Zemstę i przebaczenie. Rzeka tęsknoty'' Joanny Jax.

Co trzeba zrobić, żeby zdobyć nagrodę? Nic nie zdradzę! Cała zabawa tkwi właśnie w niewiedzy 😁 Uchylę jedynie rąbka tajemnicy - liczy się refleks i łut szczęścia. Warto więc uważnie śledzić mój blog, gdyż co jakiś czas będę aktualizowała ten post, dodając poszczególne zadania wraz wynikami konkursu.  

Zatem... zaczynamy

Zadanie nr.1
 
PIERWSZA OSOBA, która prześle do mnie zdjęcie/screen z licznikiem 1 780 000 wyświetleń mojego bloga - OTRZYMA ''Greckie lato'' Isabelle Broom.

Aż trzem osobom udało się ''ustrzelić'' licznik. W tym przypadku 
o zwycięstwie decyduje zasada "kto pierwszy ten lepszy". Zatem najszybsza okazała się Katarzyna Litner.


Gratuluję!



Zadanie nr. 2

PIERWSZA OSOBA, która opublikuje na fp Edyty Świętek KLIK 
zdjęcie dowolnej książki autorki wraz z odręcznym napisem na karteczce: WSPANIAŁA LITERATURA DLA KAŻDEGO - otrzyma ,,Łąki kwitnące purpurą''. 

 Wszystkie wymogi konkursu spełniła: Edyta Chmura
 Gratuluję!




 Zadanie nr. 3
 
 PIERWSZA OSOBA, która wyśle do mnie na e-maila CZARNO-BIAŁE zdjęcie ze swojego dzieciństwa - otrzyma ''Greckie lato'' Isabelle Broom. 
(Proszę również jednym zdaniem opisać swoją fotkę 😏)
 
 Wszystkie wymogi konkursu spełniła: Anna Majek
 Gratuluję!

Mikołaj w przedszkolu.



 Zadanie nr. 4

 PIERWSZA OSOBA, która wyśle do mnie na e-maila zdjęcie, na którym ''grzeszy'' jedząc coś słodkiego (wszak słodkości to nie tylko domena najmłodszych😜) - otrzyma ,,Grzech pierworodny'' Anny Szafrańskiej.

Wszystkie wymogi konkursu spełniła: Małgorzata Szczerba
Gratuluję! 




Zadanie nr. 5

 PIERWSZA OSOBA, która która opublikuje na FP wydawnictwa Amber KLIK hasło: WYDAWNICTWO AMBER - każdy zajdzie tu coś dla siebie (słowa mogą być ręcznie napisane, lub można je zmontować w jakimś programie graficznym) - otrzyma ''Greckie lato'' Isabelle Broom.

Wszystkie wymogi konkursu spełniła: Gosia Szczerba

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1495999807089089&set=o.238363843027304&type=3&theater
 Gratuluję!



Zadanie nr. 6
 
  PIERWSZA OSOBA, która wyśle do mnie na e-maila zdjęcie, na którym przytula się do dziecka bądź do swojej ulubionej maskotki - otrzyma
''Zemstę i przebaczenie. Rzeka tęsknoty'' Joanny Jax
 
Wszystkie wymogi konkursu spełniła: Agnieszka Więckiewicz

 Gratuluję!



Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom dzisiejszej zabawy za udział oraz za fajną i zdrową rywalizację. 💗   

Dzisiejszym postem chciałam Wam uzmysłowić, że warto czasami pozwolić dojść do głosu naszemu wewnętrznemu dziecku 😊

 Gratulacje dla zwycięzców! 

  ✿ ✿ ✿ Buziaki dla Was wszystkich ✿ ✿ ✿

31 komentarzy:

  1. chętnie, tylko żebym to umiała zrobić ;)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzę w to i biorę wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć w prezencie Zemstę i przebaczenie. Rzeka tęsknoty'' Joanny Jax.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaaa, Ja ja wstawiłam zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka! :)
    Będę czujna i może uda się złapać odpowiednią liczbę :D Powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zabawa :)
    Biorę udział w miarę możliwości :)
    I....
    Powodzenia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  8. Zadanie 2 wykonane, ale nawet nie wiem czy byłam pierwsza? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aby każdy z nas zawsze pielęgnował w sobie radosną duszę dziecka. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy licznik 1777800 może być? To taka ładna liczba, którą upolowałam :)
    Gratuluję szybkości uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, no mi też nie udało się złapać licznika :D Tak szybko później ruszył w górę... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego!

    Piękne zdjęcie z misiaczkiem, gratuluje zwycięzcom :D
    Dzieci to najwspanialsze istotki na tym świecie, więc dzisiejszy dzień jest wspaniałym świętem :D

    Pozdrawiam :)
    Ps. "I obiecuje Ci miłość" z Book Tour już dawno nie jest u mnie ;)
    Zapraszam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia tym, którzy biorą udział :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Ja dopiero teraz miałam czas tu zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczę. Ustrzeliłam licznik ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wszystkim szczęśliwcom. Fajna zabawa 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Na konkurs się spóźniłam, ale gratuluję tym, którzy byli bardziej ogarnięci. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje !


    Dawno nie było mnie w blogosferze, więc przypominam kim i skąd jestem: http://kruczegniazdo94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Niestety Dzień Dziecka poświęciłam swojej latorośli, więc nie mogłam uczestniczyć w zabawie... Nagrody są świetne!!! Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Ah trudno by mi bylo przez komorke a na dodatek nie zauwazylam.Jednakze to byl swietny pomysl!! Krratywnie:) pozdrawiam i zapraszam oraz gratuluje!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękujemy za zabawę i miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo kreatywny konkurs. Gratuluję tym, do których uśmiechnęło się szczęście.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...