Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 10 czerwca 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Zacznij od Bacha'' w wykonaniu Zbigniewa Wodeckiego i Rafała Brzozowskiego.

Utwór pochodzi z albumu Rafała Brzozowskiego “Moje serce to jest muzyk, czyli polskie standardy”: https://UmusicPL.lnk.to/8sBfLYD
Scenariusz i reżyseria: Anna Powierża


Cudowne wykonanie!



Gdy musisz wstać,
choć tulisz tak pod głową obłoczek snu
i słów tyle znasz uczonych cicho przez noc,
a tu dzień wstaje już kolorowo - witaj!


Gdy musisz wstać,
bo słońce już zawiesza na szczytach wież
poranny swój szal* i rusza, cień długi marsz,
wokół drzew krząta się ptaków rzesza - witaj!


Zacznij od Bacha, nim słońce po dachach
zeskoczy, jak kot po nocy ćmę.
I zacznij od Bacha, gdy w progu się waha
ktoś, kto winien wejść, a może nie...


[całość x2]

Tu du ru du
tu ru du du daj pa ru ba du du du daj
tu ru du du daj pa ru ba du du ru du
du ru daj du ru du du ru du du - witaj! [x3]

12 komentarzy:

  1. Piękne wykonanie. Aż żal, że Pana Zbyszka już nie ma z nami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście wspomnienia pozostają z nami na zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego utworu, ale wykonanie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio częściej słucham polskiej muzyki. A to wykonanie jest naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej wersji utworu, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę piosenkę. :) Dziękuję za przypomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne wykonanie, nie znałam tej wersji, a drugim zaskoczeniem jest scenariusz i reżyseria przez Annę Powierża.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenke kojarzę, gdyż w szkole ją śpiewałam. Nie jestem fanką takich brzmień, dlatego żadne wykonanie tej piosenki nie będzie mi się podobać. Ponadto Brzozowskiego nie lubię, a do Wodeckiego mam szacunek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja ulubiona piosenka Zbigniewa Wodeckiego. Nie mogę się pogodzić z tym, że tak wcześnie odszedł...

    OdpowiedzUsuń
  10. Również nie słyszałam akurat tej wersji, ale piękna piosenka i smutno, że Wodecki odszedł przedwcześnie. Natomiast Rafał Brzozowski ma talent, a nie wykorzystuje go...

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, Brzozowskiego nie lubię. Ale piosenkę w wykonaniu Wodeckiego uwielbiam! Do tej pory nie mogę uwierzyć, że nie ma już go z nami.. Ja z kolei miałam ostatnio fazę na Dawida Podsiadło, który super śpiewa :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...