Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 5 lipca 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Przyszłość ma twoje imię'' Elżbieta Rodzeń - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Przyszłość ma twoje imię'' Elżbiety Rodzeń. 

Blanka właśnie wyprowadziła się od rodziców, zaczyna studia i pracę. Wciąż zmaga się z jednym wydarzeniem z przeszłości – kilka lat wcześniej padła ofiarą napadu i do dziś słabo radzi sobie z jego skutkami. Teraz szuka spokoju i zapomnienia. Poznanie Mateusza wprowadza zamieszanie w jej życie. Dziewczyna czuje się niezręcznie z powodu jego przeszłości, gdyż okazuje się, że spał on niemal z każdą dziewczyną z ich wspólnej pracy.
 
Mateusz nie miał łatwego życia. Odkąd skończył piętnaście lat, musiał nieustannie walczyć o siebie, o swojego brata, o przetrwanie. Teraz ciężko pracuje, aby zasłużyć sobie na zaufanie Blanki.
 
Czy zaskakujące fakty z ich życia pozwolą im spojrzeć z nadzieją w przyszłość?

 PREMIERA  17 lipca



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

20 komentarzy:

  1. Cudowną okładkę ma ta książka. Jej fabuła też wydaje mi się intrygująca, a więc ogromnie ci gratuluję właśnie takiego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę to przeczytać *.*
    Gratuluję patronatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabuła w moim typie. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kolejnego patronatu! :)
    Czekam na recenzję oraz premierę :)
    Coś czuję, że książka idealnie trafi w moje gusta ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;) Książka zapowiada się na interesującą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się całkiem nieźle. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Myślę, że jak gdzieś wpadnie w moje ręce, to ją przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze ( muszę to napisać ) okładka już skradła moje serce! :) Jestem ciekawa jak rozwinie się historia tych dwojga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem zbyt zainteresowana, ale recezję przeczytam, moze coś się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo... Czekam na recenzję i oczywiście konkursy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, zapowiada się ciekawie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję patronatu,krótki opis zaintrygował mnie a okładka przyciąga uwagę,myślę że nie tylko ja będę czekać na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzję, choć książka niekoniecznie w moim typie. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem, czy się skuszę, z braku czasu, ale nie mogłabym Ci nie pogratulować:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy przeczytam, czekam na recenzję. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zauroczona twórczością Pani Rodzeń. Po ostatniej książce obiecałam, że nie pominę już żadnej następnej powieści. Więc teraz z utęsknieniem czekam na Przyszłość" :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...