Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 23 września 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę
,,Bo to miłość'' FISHER feat. MEJK.
 
MEJK - na scenach i szklanym ekranie jest od października 1999 roku. W skład zespołu wchodzą Elwira Mejk oraz Mariusz Brodzik. W swoim dorobku artystycznym ma wiele kompozycji i utworów, tworzy, śpiewa, akompaniuje. Ma na koncie liczne nagrody muzyczne w tym takie jak: ZŁOTA NUTA 2000 z Targów Muzycznych INTERMEDIA - 2000 r.; Nagroda Prezydenta Miasta Opola na Festiwalu Muzyki Dance - NOWEGO TYSIĄCLECIA w czerwcu 2001 roku; Elwira - Wokalistka roku 2002 na Festiwalu Muzyki Dance w Ostródzie; Nagroda Telewizji Polskiej za album DIABEŁ ANIOŁ - 2004 r.; Elwira - Wokalistka 10- cio lecia Festiwali Dance w Ostródzie - 2005 r.

Fisher to zespół disco polo założony przez Piotra Stawowczyka. Współpracował z takimi twórcami jak - Szymon Wydra, Najlepszy Przekaz w Mieście oraz Marian Lichtman z Trubadurów. Swój powrót promuje singlem „Jesteś aniołem” nagrany wspólnie z detektywem Krzysztofem Rutkowskim.


Znacie? Lubicie?



 1. Zobacz mój skarbie
Ile to już lat
Przeżyliśmy niejeden sztorm
Płakaliśmy niejeden raz
Tyle słów rozdzieliło nas

Lecz teraz wiem
Mimo tylu łez
Wiem, że warto było
Za Tobą biec
Dla Ciebie żyć
To nie żaden wstyd

Ref: Bo to miłość
Powiem Ci wprost
Tyle lat z Tobą żyję
I czuję, że to
Tak, to jest to
Kochanie tak, to jest to

2. Nawet nie wiesz kochanie
Ile dla mnie znaczysz
Dziękuję Ci Boże za wszystko co mam
Za całe moje życie

Lecz teraz wiem
Mimo tylu łez
Wiem, że warto było
Za Tobą biec
Dla Ciebie żyć
To nie żaden wstyd

Ref: Bo to miłość
Powiem Ci wprost
Tyle lat z Tobą żyję
I czuję, że to
Tak, to jest to
Kochanie tak, to jest to

Co mogę więcej chcieć
Gdy teraz tyle mam
Uśmiech Twój nie pozwala mi
Zapomnieć jak mnie kochasz

Ref: Bo to miłość
Powiem Ci wprost
Tyle lat z Tobą żyję
I czuję, że to
Tak, to jest to
Kochanie tak, to jest to / x2

15 komentarzy:

  1. To nie moje klimaty, więc fajnie było posłuchać czegoś innego, niż zazwyczaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie lubię tego gatunku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchałam ją i również mi się podoba. Fajne słowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również tekst bardzo się podoba, a także teledysk ;) Nie razi wszechobecną golizną, jak większość piosenek z tego gatunku, lecz przedstawiony jest z sentymentalnym smakiem i wdziękiem.

      Usuń
  4. Lubię tą piosenkę. :D Mejk jest specyficzna i za to ją lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam i nie polubiłam. Trochę takie disco polo trochę, a ja takie muzyki nie trawię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest właśnie disco polo :) A ja nic nie mam przeciwko takiej muzyce, gdyż przy niej można najlepiej się bawić na różnych imprezach :)

      Usuń
  6. Widziałam już wcześniej ten teledysk, piosenka idealna na rocznicę ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i lubię chociaż nie rozumiem dlaczego połowa tekstów piosenek jest o miłości jakby miłość była najważniejsza w życiu może lepiej jakieś pisoenki o życiu o problemach o tym jak jest na codzień? Takich z chęcią bym posłuchała

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, to zdecydowane nie moja bajka;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna, żywa piosenka. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moi rodzice lubię takie klimaty, więc przy ostatniej wizycie w domu co nieco podsłuchałam :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...