Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 19 września 2017

WYNIKI KONKURSU: Drugie dno

Moi Drodzy,
 
 Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym do wygrania były 2 egzemplarze książki ,,Drugie dno'' Jolanty Kosowskiej [recenzja - KLIK]
 
 Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. 💗 Tym razem bez problemu udało mi się wyłonić najlepsze (moim zdaniem) wypowiedzi. Oto dwójka laureatów:

  Henry-ka

Toskania przede wszystkim kojarzy mi się z krzywą wieżą w Pizie, jak chyba każdemu. Poza tym następne skojarzenie, to winnice i produkowane tam znakomite wina. Skądinąd wiem, że w jednym z miasteczek Toskanii- Montepulciano, kręcono film o wampirach Saga „Zmierzch- księżyc w nowiu”, więc na pewno jest tam niejedno miasteczko z krętymi i stromymi chodnikami, wąskimi drogami, z kościołem na wzgórzu, skąd roztaczają się przecudne widoki. Chciałbym się tam znaleźć w czasie pełni Księżyca, może by mnie urzekła piękna wampirzyc.


💦💦💦

 Gosia
 
Moje pierwsze skojarzenie to WINO! Jestem miłośniczką win! Uwielbiam wieczorem po ciężkim dniu usiąść na fotelu z dobrą książka w ręce i wypić lampkę dobrego wina! Chianti zna chyba smakosz win :)
Ale poza winami Toskania ma również wiele atrakcji turystycznych i przede wszystkim piękną pogodę, która zdecydowanie przyciąga najbardziej!



 💦💦💦 

 Gratuluję i proszę o kontakt mailowy wraz z danymi do wysyłki nagrody.

9 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...