Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 20 września 2017

ZAPOWIEDŹ: "Sex God" - M.S. Force [pod patronatem medialnym LŚC]

 Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: „Sex God" - M.S. Force.
 
O fabule:

Lauren i Garrett przyjaźnią się od dzieciństwa. I choć nigdy nie chcieli się do tego przyznać, już dawno ich przyjaźń zmieniła się w coś więcej. Ale ich drogi się rozeszły. Aż do teraz, gdy połączyła ich jedna noc... i okazała się kompletną porażką! Lauren nigdy nie była zbyt pewna siebie, jeśli chodzi o seks, w czym utwierdzał ją jej były mąż. Garrett zawsze był zbyt pewny siebie, w czym utwierdzały go niezliczone przelotne przygody i kobiety, wśród których słynie jako bóg seksu.

Czy razem mają szansę udowodnić sobie swoją wartość i spełnić swoje skrywane pragnienia? To pokaże układ, który zawierają. Czy stanie się początkiem wspólnej przyszłości? Czy przeszłość nie przestanie
ich ścigać?
 
 Moja rekomendacja:
 
 
 Premiera: 26.09.2017 



Recenzja kilka dni po premierze. Będą też konkursy :) 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

18 komentarzy:

  1. Wow, jaka okładka. Zapowiada się gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Raczej polecę siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na okładkę miło popatrzeć, ale to bardziej klimaty mojej kumpelki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że jest ostatnio jakiś wysyp roznegliżowanych panów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu i rekomendacji. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu! Temperatura mimo chłodu za oknem zdecydowanie wzrośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, ale to raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje fajnego patronatu medialnego, książka zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję patronatu! Będzie gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie zapowiedzi to ja lubię. Już sama okładka kusi :P

    Pozdrawiam. i zapraszam do mnie :)
    Kasia
    http://misskatherinesblog.blogspot.com
    IG @misskatherinesblog (https://www.instagram.com/misskatherinesblog/)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...