Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 19 września 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Zemsta i przebaczenie. Morze kłamstwa''– Joanna Jax [pod patronatem medialnym LŚC]

 Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: „Zemsta i przebaczenie. Morze kłamstwa''– Joanny Jax.


O fabule:

Sytuacja polityczna na świecie zaczyna przybierać niespodziewany dla III Rzeszy obrót. Państwa sprzymierzone oraz Związek Radziecki powoli ujarzmiają niezwyciężone dotychczas Niemcy. W Polakach budzi się nadzieja, jednak niektórzy patrzą z niepokojem na poczynania Stalina. Nadchodzi czas powstania warszawskiego, zdobycia Berlina przez Armię Czerwoną i dramatycznych dla Polski konferencji w Teheranie i Jałcie. Bohaterowie kolejny raz stają przed trudnymi wyborami, a ich siłą napędową są miłość i przyjaźń. Czy uda się pozostać wiernymi wyznawanym dotychczas wartościom, czy też kolejny raz zwycięży egoizm i chęć chronienia życia za wszelką cenę? A może ludzkie tragedie pozwolą inaczej spojrzeć na drugiego człowieka i wyzwolić nowe pokłady altruizmu?

Moja rekomendacja:



Premiera: 26.09.2017 



Recenzja prawdopodobnie w dniu premiery. Będą też konkursy :) 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?Znacie poprzednie części sagi?

17 komentarzy:

  1. Jeszcze nie czytałam poprzednich, czekam na całość. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tematykę II wojny światowej ujęty w inny niż historyczny rys - czyli suche fakty i daty. Lubię historie opowiadane przez ludzi, którzy to przezyli, wojna czy czas po niej opowiedziany z perspektywy zwykłego człowieka. Niedawno skonczyłam "Słowika" i "Przysięgę Gertrudy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie doczytałam o trzech poprzednich, zapisuję i pewnie się u mnie pojawią :)

      Usuń
  3. Jestem już po lekturze. Ale się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o tej książce i jestem zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała zapisać sobie tytuł tej pozycji i w przyszłości tam zerknąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam niecierpliwie na ten tom. Pokochalam ta sage:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo to obiecuję, kiedyś jednak przeczytam. Tylko pozostaje zdobyć pierwszy tom i przepaść w tej prozie.
    Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęca mnie tło historyczne, które obiecuję naprawdę wartościową lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham tematykę II wojny światowej, więc muszę zapoznać się z tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej sagi. Gratuluję patronatu i rekomendacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję patronatu. Muszę zacząć tę serię czytać, ale moja biblioteka jeszcze nie miała egzemplarza. Zobaczymy teraz.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...