Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 1 października 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Bądź przy mnie zawsze'' Agata Przybyłek - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Bądź przy mnie zawsze'' Agaty Przybyłek. 
 
 
Pełna wzruszeń historia o miłości, wyborach i o tym, że czasem, żeby mówić o sobie „my”, nie wystarczy tylko się kochać.

Laura, świeżo upieczona absolwentka psychologii, poznaje chłopaka ze wsi. Alek prowadzi odziedziczone po rodzicach gospodarstwo rolne. Choć pochodzą z dwóch różnych światów, wzajemna sympatia bardzo szybko przeradza się w głębsze uczucie. Ona, zdolna i ambitna, ma przed sobą wyjazd na zagraniczny doktorat. On, prostolinijny i wielkoduszny, nie zamierza zostawić spuścizny po nieżyjących rodzicach. Czy łączące ich uczucie będzie w stanie przetrwać rozłąkę?
 
Róża, urocza starsza pani, po latach emigracji powraca do ojczyzny. Z braku innej możliwości zatrzymuje się w domu u nieznajomej rodziny. Chociaż Róża nie znajduje porozumienia z właścicielką, jej wielką sympatię zyskuje nastoletni syn kobiety. Rodząca się między nimi nić porozumienia sprawia, że staruszka postanawia pierwszy raz w życiu opowiedzieć komuś swoją historię. Jest to opowieść o stracie, bólu i cierpieniu, ale także o ponadczasowej miłości przezwyciężającej nawet śmierć.
 
Jak splotą się te dwie historie? Czy to, co zdarzyło się kiedyś, może w jakikolwiek sposób wpłynąć na gnającą do przodu przyszłość?

Dwie pary, które dzieli kilka pokoleń. Dwie miłości, z których nie sposób się wyleczyć. Piękna opowieść o tym, jak przeszłość miesza się z teraźniejszością i jak wielkie znaczenie ma w naszym życiu wybaczanie. Bo, żeby naprawdę kochać, trzeba się zrozumieć. Historia, która wzrusza i nie pozwala o sobie zapomnieć. – Agnieszka Krawczyk 

Premiera: 11.10.2017 r.
 
KUP książkę: KLIK
  


Recenzja będzie ukaże się kilka dni po premierze, zaś w dniu premiery zapraszam na konkurs na moim fanpage.
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

13 komentarzy:

  1. Ja jestem zainteresowana ;)
    Mimo wszystko czekam jednak na Twoją recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki tej autorki :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabuła mnie zainteresowała, ale...zobaczymy z czasem jak potoczą się losy bohaterów które w realnym życiu widzę w ciemnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Czuję, że to będzie kolejna udana powieść autorki: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu. Książka może być naprawdę ciekawa. Serdecznie pozdrawiam.
    Www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Przybyłek, ale mam w planach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromne gratulacje :) Książki p.Przybyłek są zawsze ciepłe, idealne na jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...