Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 22 października 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Przypadki Agaty W.'' Sandra Borowiecka - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Przypadki Agaty W.'' Sandry Borowieckiej. 
 

Opis książki:

Oparta na faktach historia dziewczyny, która odkryła, że w jej żyłach płynie Agape.

Dla Agaty początkiem staje się próba samobójcza. Czy pan Perdiaux, tajemniczy Francuz, pomoże jej uporać się z przeszłością, która nie pozwala jej żyć naprawdę? Czy Agata odnajdzie swoją drogę, prawdziwą, autentyczną, taką jakiej pragnęła zanim jej życie stało się jednym wielkim koszmarem? Czy uwolni się od zbyt wielkiej miłości matki, od ciężaru bycia ofiarą, zbyt wrażliwą, zbyt sensualną, zbyt mądrą, by prosić o pomoc?

Ta książka jest wyjątkowa. Jest zapisem autoterapii autorki. Jest zapisem wewnętrznej walki i poszukiwań młodej dziewczyny, mierzącej się z przeszłością, jakiej nie chciałby nikt z nas, ale która zbyt często JEST nasza.

👄👄👄

Premiera:

Ebook 1 listopada

Książka
(mała premiera dla recenzentów i naszych stałych Czytelników – 4 grudnia) -premiera ogólnopolska 8 stycznia 2018.
  


Recenzja będzie ukaże się na przełomie listopada/grudnia.

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

15 komentarzy:

  1. Piękna okładka. Fajnie, że jest tyle różnych dat premier - to rozszerza zakres promocji tytułu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka cudowna! Będzie czytanie :)

    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak...ale czekan na wersję papierową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że to może być ciekawa książka, ale czekam na twoją opinię.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję.Bardzo ciekawy tytuł:)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta okładka jest przepiękna! Taka klimatyczna <3

    Pozdrawiam!
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem już po lekturze. Warto, warto zainteresować się tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam już, książka którą powinien poznać każdy

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie wiem, czy książka mogłaby mi się spodobać, ale może spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo jestem ciekawa tej książki. Gratuluję wspaniałego patronatu.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...