Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 4 listopada 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Mój Alex'' Jenn Bennett - pod patronatem medialnym LŚC

 
Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Mój Alex'' Jenna Bennett.


Autorka powieści Miłosne graffiti nagrodzonej RITA Award

Masz wiadomość w wydaniu młodzieżowym

Blisko 9000 wysokich ocen czytelniczek portalu Goodreads w ciągu 6 miesięcy!



Znalazła chłopaka swoich marzeń. Jedyny problem? Jeszcze nigdy się nie spotkali…

Bailey Rydell woli stare filmy od plotkowania z koleżankami. I czatowanie na forum dla takich jak ona kinomaniaków. Zwłaszcza że tu spotyka się z „Alexem”. Nie wie o nim dużo. Zna tylko jego internetowe przezwisko. Wie, że jest mądry i dowcipny. I że chyba się w nim zakochała…

Powinna się więc cieszyć, że przeprowadza się do Kalifornii, do leżącego wśród słonecznych plaż miasteczka surferów, gdzie mieszka jej tata i… Alex. Ale Bailey ma mnóstwo wątpliwości (a co jeśli on jest paskudny?) i nie przyznaje się Alexowi, że tu jest. Ani że dostała pracę w tutejszym muzeum. Ani że codziennie czepia się jej mega wkurzający i mega atrakcyjny chłopak, Porter Roth.
Lecz życie jest o wiele bardziej pogmatwane niż filmy i wkrótce Bailey odkrywa tę zwodniczą cienką linię pomiędzy nienawiścią, miłością i czymkolwiek jeszcze, co zaczyna czuć do Portera. Czy pozostanie przy idealnej fantazji – Alexie? Czy zaryzykuje nieidealny real z Porterem?

Wybór jest trudniejszy, niż jej się wydaje…

PREMIERA:  7 listopada
 


Jesteście zainteresowani tym tytułem?

24 komentarze:

  1. Hmmm obawiam się, że zapowiada się trójkąt miłosny, ale fabuła mnie kusi, dawno nie czytałam takiej książki, więc zapiszę sobie ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to może być ciekawa historia, mimo że młodzieżowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem co o niej napiszesz. U mnie też niebawem recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi całkiem ciekawie, poza tym bardzo podoba mi się okładka, jest taka hmm...klimatyczna i beztroska.

    Pozdrawiam!
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się na ciekawą powieść młodzieżową. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ehhh no nie lubię trójkątów miłosnych, ale znowu miłość z internetu jest mi tak bardzo bliska, że mam do takich historii słabość:) Co robić?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że w wolnej chwili się skuszę. :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Może mi się spodobać. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusząco się prezentuje. Gratuluje kolejnego patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  10. O dziwo mam ochotę na tę młodzieżówkę. Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przeczytam. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  12. To może być naprawdę ciekawa pozycja. Z chęcią po nią sięgnę :d Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję patronatu :) Książki bardzo jestem ciekawa, ale czekam aż pojawi się kilka recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się dobrze!
    Lucyna W-l

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie się zapowiada.

    Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję patronatu! Książka zapowiada się ciekawie, co prawda nie są to moje "klimaty", ale może wkrótce ją przeczytam :D
    -Ash

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się interesująco:) Gratuluję kolejnego patronatu.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...