Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 3 czerwca 2019

WYNIKI KONKURSU: INNE NIEBO

MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać 2 egzemplarze powieści ''INNE NIEBO'' KATARZYNY GRABOWSKIEJ.

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Podesłaliście wiele ciekawych odpowiedzi dotyczących Waszych wizji Nieba. Miałam nie lada problem z wyłonieniem zwycięzcy, lecz ostatecznie postanowiłam nagrodzić komentarze napisane przez:

Znalezione obrazy dla zapytania niebo

aducha6662

Moje niebo to "mój kawałek podłogi." Moje niebo to mój dom, głośny śmiech mojego syna obijający się o ściany, wieczne narzekanie ukochanego, porozrzucane skarpety i głośne szczekanie psa od rana do nocy. Moje niebo jest totalnie nieidealne, niepoukładane i często panuje w nim chaos i bałagan. Moje niebo jest jednak wyjątkowe, bo siła jaką jest moja rodzina, nie pozwala, by pojawiły się na nim szare chmury. Moje niebo to moi bliscy i to dzięki nim mam istny raj na ziemi. Ich miłość i uśmiechy, ich głosy i po prostu to, że są to najpiękniejsza rzecz jaka mnie spotkała. Moje małe, radosne niebo. <3


Matthew

Jak wygląda moje Niebo? Wydaje się, że to bardzo proste pytanie. Ale niekiedy nie jest łatwo, te wszystkie obrazy i uczucia ubrać w słowa. Mimo wszystko spróbuję.
Chyba od zawsze wyobrażenie mojego Nieba pokrywało się z tym, co mam tu na ziemi. Spokojne, ani bogate, ani biedne życie na wsi. W bliskiej okolicy przyrody, z ogromną ilością lasów, łąk, zwierząt i ptaków. Najbardziej kocham ich ranne śpiewy, wpadające przez otwarte okno a dochodzące z pobliskiego lasu, to cudowna muzyka. To także życie bez pośpiechu, "zabijania" o rzeczy mało ważne, czasami zasnute ciemnymi chmurami, ale i z widocznymi, częstymi promyczkami światła przebijającymi się przez te chmury. Bo Niebo możemy sobie stworzyć tu, na Ziemi. Cieszyć z drobnostek, uśmiechać, kochać, a przede wszystkim mieć czas dla rodziny, bo musimy pamiętać, że nic nie jest nam dane na zawsze. My z mężem dość często robimy sobie takie wyjazdowe randki, wsiadamy do samochodu i jedziemy, niekiedy bez konkretnego planu czy celu. Najbardziej lubimy małe, urokliwe, przesiąknięte innym klimatem miejscowości. To właśnie tam odnajduję część swojego Nieba.

Ale pamiętam również moment, kiedy tak naprawdę spojrzałam w Niebo. Było to 5 lat po śmierci mojego taty, a ja znalazłam się w szpitalu. Małe dziecko w domu, a ja z podejrzeniem bardzo poważnej choroby. To właśnie wtedy podniosłam głowę w górę i modliłam się, a także poprosiłam tatę o pomoc. Jeśli może niech spróbuję coś tam w Niebie dla mnie uprosić. O tamtego czasu czuję, że się mną opiekuje, pomaga, czuwa... I on jest cząstką mojego wyobrażenia Nieba.

🌿🌿🌿

Laureatom serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy wraz z danymi do wysyłki nagrody.

8 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...