Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 2 lipca 2019

WYNIKI KONKURSU: MAGIA SERCA 💗

MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać ''SERCE NA SPRZEDAŻ'' DOMINIKI SMOLEŃ.

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Podesłaliście kilka ciekawych historii, które chwyciły Was za serce. Miałam nie lada problem z wyłonieniem zwycięzców. Ostatecznie jednak postanowiłam nagrodzić poniższe osoby.


WikiLifeStyle

Takich sytuacji było mnóstwo, ale jedna do tej pory od czasu do czasu mi się przypomina. Kiedyś, jak jeszcze zaczynałam pracę w kinie, podszedł do mnie bardzo nietrzeźwy mężczyzna, który nawet nie potrafił wypowiedzieć poprawnie "Dzień dobry", nie wspominając o dalszej konwersacji. Pijany człowiek, nie wzbudził we mnie takiego wrażenia, jak to, że był z córką i nie potrafił przekazać mi na jaki film jego dziecko chce iść. Jak zobaczyłam twarz tej dziewczynki, to od razu łzy wypełniły moje oczy. Nie zrozumiem, chyba nigdy, jak dorosły człowiek w taki stanie może zabrać swoje dziecko do miejsca publicznego i udawać, że nic się nie dzieje. Ten mężczyzna cały czas się chwiał i bełkotał. Zapamiętałam to wydarzenie i raczej tego obrazka nie uda mi się wymazać z pamięci.


Aleksandra Miczek

Jest wiele sytuacji, które chwyciły mnie za serce, jednak wielokrotnie w życiu przywołuję jedną z nich, bo ona mnie tylko podnosi na duchu, ale krzepi i pomaga skrzydłom rosnąć u ramion. Pracuję w szkole. Kilkanaście lat emu, będąc wychowawcą w klasie integracyjnej, spotkałam na swojej drodze zawodowej cudowną istotę. Michasia wygrała batalię z nowotworem mózgu, który odebrał jej dzieciństwo i zdrowie. Zniszczył jej wzrok, spowodował otyłość i osteoporozę, pozostawił na zawsze pustą głowę, którą ukrywała pod perukami. Codziennie obserwowałam tę dziewczynkę, jak dzielnie zmaga się z głębokim niedowidzeniem, niezgrabnymi ruchami, trudnościami nie tylko w poruszaniu się, ale nawet przy wstawaniu czy siadaniu. Łzy same cisnęły się do oczu. W tym samym czasie przeżywałam ogromne problemy prywatne, na rozwiązanie których niewielki miałam wpływ, a które odbierały mi radość życia. Pewnego dnia podczas przerwy siedziałam przy biurku i bezmyślnie obserwowałam dzieciaki snujące się po sali, myślami jednak będąc daleko, I właśnie wtedy z ławki pod oknem podniosła się Michasia, podeszła do mnie, bez słowa przytuliła mnie do siebie i powiedziała: "Się pani nie martwi, wszystko będzie dobrze". Za każdym razem kiedy jest mi źle, kiedy nie widzę światełka w tunelu, przypominam sobie tę scenę i Michasię, która dzisiaj jest już dorosłą kobietą i jak nikt inny nauczyła mnie, że nigdy nie wolno się łamać. Zawsze będę jej wdzięczna za tę piękną lekcję życia. :)



🌿🌿🌿

Laureatom serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy wraz z danymi do wysyłki nagrody.

8 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...