Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 30 listopada 2019

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ,,Do końca świata'' w wykonaniu zespołu DwaA.

Zespół DwaA powstał w 2013 roku. Charyzmatyczną wokalistką, o specyficznej barwie głosu jest Agata Wyszyńska, której muzyka towarzyszy od najmłodszych lat. Można było ją zobaczyć w Bitwie na głosy z udziałem zwycięskiej drużyny Piotra Kupichy (Feel), gdzie zebrała bardzo dobre opinie po solowym wykonaniu piosenki "Use Somebody" zespołu Kings Of Leon. Wystąpiła w drugiej edycji X Factor, śpiewając utwór "Make You Feel My Love" - zebrała oklaski na stojąco od publiczności, oraz będących w jury Kuby Wojewódzkiego i Tatiany Okupnik. Brała udział w Szansie na sukces z udziałem Ś.P. Markiem Jackowskim, gdzie zwyciężyła program, brawuro wykonując piosenkę "Krakowski spleen".

.
1. Odnaleźć Cię to był mój cel.
Marzyłam długo tak,
by wreszcie Cię mieć.
Jak wspaniale z Tobą budzić się,
nocą nas uwodzi magia księżyca,
każdy dzień to nowa podróż,
niech nas zachwyca.

REF.
Do końca świata będę przy Tobie,
nie mów że jesteś sam.
Do końca świata będę przy Tobie,
jutro to Ty i ja.
Do końca świata będę przy Tobie,
chcesz czy nie będzie tak
i zawsze będę chronić ten ogień,
który się pali w nas.

2. Na resztę dni mój cień to Ty.
Spotkałam Cię i wiem - spełniają się sny.
Rzeka snów niechaj poniesie nas,
pofruniemy razem na skrzydłach nocy.
Gdy Cię nie ma ciągle czekam na Twoje kroki.

REF. x2
Do końca świata będę przy Tobie,
nie mów że jesteś sam.
Do końca świata będę przy Tobie,
jutro to Ty i ja.
Do końca świata będę przy Tobie,
chcesz czy nie będzie tak
i zawsze będę chronić ten ogień,
który się pali w nas.

11 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...