Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 18 lipca 2020

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną "Mam Cię za mało" Kamiszka.

Kamiszka - czyli Kamila Wybrańczyk to narzeczona boksera Artura Szpilki. Właśnie zaprezentowała swój pierwszy singiel, noszący tytuł: "Mam Cię za mało". 

brak mi smaku twoich ust
kiedy ciebie nie ma tu
czuję chłód, zimny dreszcz
czemu nie ma cię przy mnie?

wciąż pamiętam tamten dzień
kiedy dotykałeś mnie
mówiąc, że kochasz mnie
i zostaniesz przy mnie

tak bardzo chce czuć twoje dłonie
wciąż biegnę tylko w twoją stronę
ty wybrałeś mnie
ciebie więcej chcę mieć
i zatrzymać cię tylko dla siebie
(2x)

mam cię za mało
a bez ciebie to nie to samo
tylko z tobą mogę iść
choć nie tak łatwo
kiedy wszyscy inni patrzą
chcę zatrzymać czas

to uczucie w głowie mam
które budzi serca żar
wiedzieć, jak czujesz się
gdy jesteś przy mnie
w myślach liczę każdy dzień
w twoich oczach gubię się
sprawia to, czuję, że
wtedy jesteś przy mnie

ucieknijmy w deszcz
masz mnie przy sobie
każda kropla wznieca jeszcze płomień
ukradnijmy noc
przegonimy dzień
mamy siebie, biegnijmy po więcej
(2x)

mam cię za mało
a bez ciebie to nie to samo
tylko z tobą mogę iść
choć nie tak łatwo
kiedy wszyscy inni patrzą
chcę zatrzymać czas
(2x)

16 komentarzy:

  1. Nie słyszałam tej piosenki. Całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny klimacik :-)nie znam kobietki, ale sympatycznie śpiewa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki typowo letni utwór. Tekst o miłości i chwytliwa melodia. Nie podoba mi się zbytnio.

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo piosenki o miłości z rodzaju nostalgicznych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemnie brzmi, taka na letni czas 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te Twoje muzyczne soboty Cyrysiu :) Pozdrawiam z burzowego Południa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś nowego dla mnie, ale miło się słucha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej piosenki. Przesłuchałam raz i myślę, że do niej nieprędko wrócę. Nie wpasowała się w mój gust muzyczzny.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...