Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 16 października 2021

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Sny'' w wykonaniu zespołu Cztery Pory Miłowania.

Cztery Pory Miłowania to zespół zawiązany w 2014 roku wywodzący się z rejonu Trójmiasta. Działalność zespołu opiera się głównie na autorskiej muzyce członków zespołu pisanej do wierszy m.in. Piotra Konczaka, Bogdana Loebla, Edwarda Stachury, Aleksandry Bacińskiej i Toma Borkowskiego. 

Nocami być razem jest prościej,
we władzy ciała jest dusza,
nic nas nie drażni, nie złości,
poważnych tematów się nie porusza.

Zamykam oczy i biegnę po łące,
biegnę do ciebie wśród snów,
roztrącam trawy i kwiaty pachnące,
wiem, nie zabraknie mi tchu.

Zamykam oczy i gaszę słońce,
biegnę do ciebie łąką snów
wiem co mi powiesz w końcu,
bo we śnie nie braknie nam słów.

Nocami być razem jest prościej,
we władzy ciała jest dusza,
nic nas nie drażni, nie złości,
poważnych tematów się nie porusza.

Tak biegnąc do siebie we śnie,
na jawie błądzimy wokół wciąż,
myślimy, że jeszcze za wcześnie,
boimy się słów żona, mąż.

Biegniemy do siebie w lustrach snów,
na jawie coraz bardziej odlegli,
wstydząc się kilku prostych słów
nigdzieśmy nie dobiegli.

Nocami być razem jest prościej,
we władzy ciała jest dusza,
nic nas nie drażni, nie złości,
poważnych tematów się nie porusza.

Nocami być razem jest prościej,
we władzy ciała jest dusza,
nic nas nie drażni, nie złości,
poważnych tematów się nie porusza.

12 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym zespole. Zaraz posłucham utworu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra piosenka i aż mnie zatkało, gdy zobaczyłem wideo. Jak Stare Dobre Małżeństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki, ale mi się podoba :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłaś mnie Cyrysiu - jak to się mawia - tą piosenką. Pozdrawiam serdecznie, wiem, że być może się powtarzam, ale - uwielbiam te cykliczne soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły kawałek. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta piosenka. Nie słyszałam jej wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio odsłuchałam audiobook"Herbata szczęścia" i serdecznie polecam. To naprawdę przyjemniej połączenie romansu i fantastyki.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...