Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 26 maja 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Dziś już wiem'' Urszuli.

Wokalistka rockowa, kompozytorka, autorka tekstów, aktorka. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych artystek na polskiej scenie muzycznej. Wykonawczyni i autorka wielu przebojów jak „Dmuchawce,latawce,wiatr”, „Na sen”,”Rysa na szkle”,”Malinowy król”,”Konik na biegunach”. Obecna na scenie muzycznej od ponad 30 lat. Swój pierwszy album – „Urszula” wydala w 1983 roku, a w nagraniach wzięli udział muzycy zespołu „Budka Suflera” . Piosenki z tej płyty szybko podbiły krajowe listy przebojów , a „Dmuchawce…” uznane zostały za największy przebój roku 1983. Od tego czasu ukazało się 12 albumów studyjnych Urszuli i wiele z nich pokryło się złotem, platyną i multiplatyną. Urszula wciąż cieszy się niezmienną popularnością, a Jej żywiołowe koncerty przyciągają rzesze wiernych Jej od lat fanów. źr.


.
Kiedy zamiera wokół nas,
W ciszę zaklęty świt
I ten sam...
Obcy czas...
Puste dni...

Gdy Ci zabiera kogoś czas,
rozpaczą sięgasz gwiazd
A gdzieś tam
Obcy świat...
Pusty dom....

Ref. Dziś już wiem będziesz zawsze blisko mnie
I wierzę w dobry czas, kiedy ból odejdzie sam.

Jak ciebie teraz kochać mam,
Jak Cię nie kochać mam, taki sam bliski, lecz inny tak.

Ref. Dziś już wiem jesteś zawsze blisko mnie,
a w sercu oddech gwiazd i anioły w moich snach...
Dziś już wiem będziesz zawsze blisko mnie
I wierzę w dobry czas, ból odejdzie sam
Odejdzie na dobre.
Dziś już wiem jesteś zawsze blisko mnie,
a w sercu oddech gwiazd i anioły w moich snach...

9 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością odświeżyłam sobie ten tytuł. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie słyszałam tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Często wracam do takich starszych kawałków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i lubię. W ogóle starsze piosenki Urszuli lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam z dzieciństwa. Dziękuję, że uświadomiłaś mi o czym jest ta piosenka i kto ją śpiewa. Kiedyś nie lubiłam polskiej muzyki, ale czym jestem starsza tym bardziej odkrywam jej piękno.

    Ostatnio dużo osób jest pod wielkim wrażeniem Evy Green. Mnie zachęca sama fabuła i fakt, że określiłaś film jako nie łatwy w odbiorze. Możesz być pewna, że zapoznam się z nim.


    Dawno nie było mnie w blogosferze, więc przypominam kim i skąd jestem: http://kruczegniazdo94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...