Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 29 maja 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Grzech pierworodny'' Anna Szafrańska - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Grzech pierworodny'' Anny Szafrańskiej.
 

 Miałam przyjemność przeczytać tę powieść jeszcze przed premierą i napisać do niej rekomendację.

   Opis fabuły:

Miłość pełna pasji i namiętności.
Przyjaźń, która przetrwa wszystko.
Dwa zwaśnione rody, które niegdyś żyły w zgodzie.


Ona: przykładna córka, siostra, przyjaciółka. Uczynna, grzeczna, dbająca o dobro innych. Podążająca za swoimi marzeniami i pasjami.
On: tajemniczy, niebezpieczny, nieziemsko przystojny. Gniewny, ignorujący wszelkie zasady, gardzący ludźmi. Nieliczący się z nikim.

Dwa całkowicie odmienne charaktery nie były przeszkodą, by serca zabiły jednym rytmem, lecz na jaw wychodzą tajemnice z przeszłości, łączące obie rodziny. Czy powszechna zmowa milczenia jest w stanie rozdzielić dwoje ludzi, których połączyła niewinna miłość?

Miłość. Honor. Lojalność. Tajemnica. Zdrada.

Powieść z rodzaju New Adult, hit Internetu z 2011 roku znany pod tytułem "Teatr życia". Jedna historia w dwóch tomach.

 
PREMIERA 14 CZERWCA



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem? Znacie poprzedni tom tej serii?

19 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej ksiażce. Gratuluję ci Patronatu. Zappraszam do siebie na Tag, gdzie jest o niej wspomniane.
    http://polecam-goodbook.blogspot.com/2017/05/muzyczny-tag-z-ksiazki-dobre-jak.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw się powtarza, ciekawe jak wykonanie. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale siostra bardzo ją lubi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno przeczytam. Piękna okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka jest cudowna <3 Szkoda tylko, że inne wydawnictwo, bankowo książki będą różnego rozmiaru :-/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tej książki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gatunek raczej nie mój, ale cieszę się Twoim sukcesem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy to wznowienie pod nowym tytułem? (tego hitu z 2011 r.?) Gratuluję patronatu :)
    s-a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to drugi tom ,,Widma grzechu'' - hitu Internetu z 2011 roku znanego pod tytułem "Teatr życia".

      Usuń
    2. Dziękuję :). Zmiana tytułu ok :)

      Usuń
  9. Gratuluję patronatu i rekomendacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję patronatu :)

    Historia Romea i Julii jako NA- nie sądzę bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję patronatu! Czytałam już oba tomy i naprawdę mi się podobały. To udany debiut Anny Szafrańskiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obie książki znajdą się w moich wakacyjnych planach, lubię czytać od razu cała serię czekam zatem na premierę i gratuluje patronatu

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mnie interesuje ta książka :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...