"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 27 maja 2024

„Sylwetka doskonała” Rafała Lewandowskiego już u mnie!

Moi Drodzy,

22 maja odbyła się premiera powieści kryminalnej pt. ,,Sylwetka doskonała'' Rafała Lewandowskiego. Papierowy egzemplarz właśnie dotarł w moje ręce. Na żywo książka prezentuje się jeszcze piękniej.

Zachęcam serdecznie do lektury. Ta historia nie tylko wbija szpony głęboko w umysł i nie pozwala o sobie zapomnieć!

👇

PRZECZYTAJ RECENZJĘ - KLIKNIJ TUTAJ

👇

Przy zamówieniu 3 egzemplarzy (lub więcej) wysyłka gratis.



Skusicie się?

14 komentarzy:

  1. Wspaniale, że ta książka wzbogaci Twoją biblioteczkę kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sam wstęp tego wpisu mnie zachęcił. Na pewno ją zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lekturę już mam w planach. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygujący kryminał, w papierowej formie też bym chętnie przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuł potrafi zaskoczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej książce. Chętnie ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie :) tytuł mnie trochę wprowadził w błąd, w pierwszej chwili myślałam, że to poradnik dla sportowców :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym przeczytała tę książkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. O, a myślałam w pierwszej chwili, że to poradnik :D

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...