Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 25 września 2021

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Jednogłośna'' w wykonaniu Natalii Kukulskiej. 

Natalia Kukulska to urodzona w 1976r. w Warszawie polska wokalistka i autorka tekstów, córka Anny Jantar i Jarosława Kukulskiego. Zadebiutowała jako dziesięciolatka krążkiem "Natalia", ale dopiero album "Światło" wydany w 1996r. przyniósł jej ogólnopolską karierę. Ma na swoim koncie kilka płyt studyjnych i jest jedną z popularniejszych polskich wokalistek popowych.
Znajdź słaby punkt we mnie Podaj współrzędne W głowie masz wzór Mów co chcesz Nie staraj się szczędzić gorzkich słów Też swoją znam topografię Mapę pełną ról Uczę lubić się Choć wiele to zajęło mi Przyjaźnię się ze sobą dziś Chcesz poznać mnie To najlepszy czas Między nami jest granica cienka Kiedy zmyjemy całkiem z siebie make up Znowu do prawdy Niepotrzebny jest dostępu klucz Bo myślę że różnica jest niewielka A może też odnajdziemy się w tych dźwiękach Łatwiej nam jest Gdy mamy wspólny puls Wciąż jest we mnie miejsce dla dwojga Za sznurki pociąga Mój anioł i diabeł stróż Ja mam nowy cel Postawić się na swym miejscu znów Sobie znajoma Jednogłośna już Uczę lubić się Choć wiele to zajęło mi Przyjaźnię się ze sobą dziś Chcesz poznać mnie To najlepszy czas Między nami jest granica cienka Kiedy zmyjemy całkiem z siebie make up Znowu do prawdy Niepotrzebny klucz Bo myślę że różnica jest niewielka A może też odnajdziemy się w tych dźwiękach Łatwiej nam jest Gdy mamy wspólny puls

10 komentarzy:

  1. Nie słyszałam jeszcze tego utworu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę. Wpada w ucho. Lubię te Twoje muzyczne soboty. Pozdrawiam Cyrysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie są to moje klimaty ale na pewno ma swoich miłośników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wokalistkę kojarzę, ale tę piosenkę raczej nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że nie słyszałam tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie słyszałam wcześniej tej piosenki 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz mam okazję słuchać tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno czytałam wywiad z Natalią Kukulską, ale nie miałam jeszcze okazji, aby przesłuchać piosenkę, a teraz znalazł się idealny moment!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś lubiłam słuchać Kukulską.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...