"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 4 lutego 2011

Witajcie....

Od dziś pragnę zacząć moją przygodę z blogowaniem. Nigdy wcześniej  tego nie robiłam ,więc z góry przepraszam za błędy ,które mogą powstać.
Jestem  osobą ,która kocha czytać i chce swoją pasją was zarazić.
Będę co jakiś czas zamieszczała książki  warte uwagi i ich recenzje. Mam nadzieję ,że razem będziemy pogłębiać  naszą miłość do książek i czytania.
Tak więc zapraszam........uważam blog za otwarty :-)
             

2 komentarze:

  1. Wiesz, lepiej późno niż później ;) Powodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cyrysiu, z ciekawości tu zajrzałam, bo nawet nie wiedziałam, ile czasu prowadzisz blog :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...