Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 27 maja 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę  ,,Nie odchodź'' w wykonaniu duetu Janusz Radek & Olga Szomańska.

Janusz Radek od 30 lat obecny na scenie, na której nie tylko muzyką i unikalnym głosem, ale także inteligentnym dialogiem i pełnym dystansu żartem tworzy wyjątkową i pełną emocji atmosferę.  Wydał 9 płyt z czego 3 pokryły się złotem.

Olga Szomańska to wokalistka i aktorka. Absolwentka Państwowego Liceum Muzycznego we Wrocławiu. Laureatka wielu nagród muzycznych. W roku 2006 zdała eksternistyczny egzamin aktorski w Związku Artystów Scen Polskich.

Żadne słowa z kalendarza
w którym nic się nie układa
tak jakbym chciała
tylko w mojej wyobraźni
jestem wciąż dla ciebie ważna
tak jakbym chciała

dla mnie nigdy się nie zmieniasz
bo gdzie indziej jesteś teraz

nie odchodź
nie odchodź tam
nie odchodź
gdy płonie świat

nie odchodź
bez ciebie
nie chce się wypełnić czas
to bez ciebie nic nie znaczy

jakbym mógł się nauczyć ciebie
całkiem nowy i beze mnie
przygląda się
myśleć czy naprawdę jesteś
czy udajesz tylko szczęście
przełykasz lęk

dla mnie nigdy się nie zmieniasz
choć gdzie indziej jesteś teraz

nie odchodź
nie odchodź tam
nie odchodź
gdy płonie świat

nie odchodź
bez ciebie
nie chce się wypełnić czas
to bez ciebie nic nie znaczy...

9 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...