Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 13 maja 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Południe'' w wykonaniu Sound’n’Grace.

Sound’n’Grace to zespół tworzony przez młodych, utalentowanych wokalistów, których głosy są niczym oszlifowane muzyczne diamenty. Ich repertuar przepełniony jest niesamowitymi emocjami, muzykalnością oraz energią, która od pierwszych dźwięków zaraża każdego słuchacza. Sound’n’Grace zadebiutował w programie Mam Talent, gdzie dostał się do ścisłego finału a przez jurorów został okrzyknięty najlepszym chórem w Polsce.
Powiedz mi, gdzie zrobiłem błąd, 
Gdzie nasze drogi rozeszły się 
Powiedz mi, czy to wszystko miało sens 
Nasze rozmowy odeszły w cień 
Widzę i słyszę nasze głosy są inne, 
A ja - sam na sam z tym walczę 

W samo południe bądź gotowa
Zabierz to co ważne resztę Ci ogarnę 
Na południe, gdzie od nowa 
spróbujemy wreszcie na poważnie 
W samo południe, na południe, 
Gdzie słońce wita i zamyka każdy dzień 
W samo południe, na południe 
Zabiorę Cię choć nie wiem, czy nam uda się 

Zostałem sam na sam, 
Sam na sam, sam na sam, 
Sam na sam, sam na sam 
Zostałem sam na sam, 
Sam na sam, sam na sam 
Sam na sam, sam na sam 

Powiedz mi, gdzie zgubiłem się 
Co z naszym światem- było nie tak… 
Idę przed siebie, ale już wiem, że nie wiem 
Czego chcę, sam na sam z tym walczę…

W samo południe bądź gotowa
Zabierz to co ważne resztę Ci ogarnę 
Na południe, gdzie od nowa 
spróbujemy wreszcie na poważnie 
W samo południe, na południe, 
Gdzie słońce wita i zamyka każdy dzień 
W samo południe, na południe 
Zabiorę Cię choć nie wiem czy nam uda się 

Zostałem sam na sam, 
Sam na sam, sam na sam, 
Sam na sam, sam na sam 
Zostałem sam na sam, 
Sam na sam, sam na sam 
Sam na sam, sam na sam 

Dzieje się o wiele więcej, niż bym chciał 
Dzieje się o wiele szybciej, niż bym chciał 
Tracę coś cennego, niespotykanego
Dzieje się o wiele więcej, niż bym chciał 
Dzieje się o wiele szybciej, niż bym chciał 
Tracę coś cennego, niespotykanego 
Tracę coś cennego, niespotykanego… 
Tracę coś cennego, niespotykanego… 
Tracę coś cennego, niespotykanego… 
Tracę coś cennego, niespotykanego…

10 komentarzy:

  1. Piekne Cyrysiu. Idealna piosenka na sobotę. Pozdrawiam , w soboty się restartuję - prawie godzina na zakupach i spacerze, teraz odpoczynek. Nie zapominajmy też o Konkursie Eurowizji :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy utwór. Niektóre piosenki Sound’n’Grace nawet mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie słyszałam tej piosenki. Zaraz nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten zespół, a najbardziej Dawida Litwińskiego 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Super piosenka, bardzo mi się podoba ❣️

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zespół jest dość popularny. Fajnie grają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten zespół, utwór od razu wpadł mi w ucho. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenka wpada w ucho.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...