Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 6 maja 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Tonę'' w wykonaniu Marissy.

Marissa, właśc. Maria Dzięcielak – polska piosenkarka popowa, kompozytorka i autorka tekstów. Rozpoznawalność zyskała po nagraniu minialbumu Stranger, wchodzącego w skład ścieżki dźwiękowej filmu 365 dni: Ten dzień, a także drugiego Just Breathe, przeznaczonego na potrzeby trzeciej części z serii: Kolejne 365 dni. 
Ile mogę tobie dać
Z resztek, które zostawili mi? (Ile mogę dać, ile mogę?)
Coś po sobie dało znać
Czy ty jesteś jednym z nich (Coś mi daje znać, coś mi daje)
A mimo to dalej chcę brnąć
Choć słyszę ten głos
On mówi mi, uciekaj już dziś
Więc czemu nie uciekam stąd

Coś ciągnie w twoją stronę (Stronę)
Powstrzymać się nie mogę
Powoli w myślach tonę (Tonę), tonę (Tonę), tonę

Jak mam powiedzieć sobie dość
(Kiedy nie wiem jak, kiedy nie wiem)
Gdy wiem, że to kolejny błąd
(Coś idzie nie tak, coś idzie nie tak)

Chęci nie starczyły nam
Gdzie więc awaryjny plan? (Może jakiś masz, może masz)
Gdzie ten uśmiech, który znam
Gdzie się podział choćby żal
A mimo to dalej chcę brnąć
Choć słyszę ten głos
On mówi mi, uciekaj już dziś
Więc czemu nie uciekam stąd

Coś ciągnie w twoją stronę (Stronę)
Powstrzymać się nie mogę
Powoli w myślach tonę (Tonę), tonę (Tonę)

Jak mam powiedzieć sobie dość
(Kiedy nie wiem jak, kiedy nie wiem)
Gdy wiem, że to kolejny błąd
(Coś idzie nie tak, coś idzie nie tak)
Jak mam powiedzieć sobie dość
(Kiedy nie wiem jak, kiedy nie wiem)
Gdy wiem, że to kolejny błąd
(Coś idzie nie tak, coś idzie nie tak)

7 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...