"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 29 kwietnia 2024

„Sylwetka doskonała” Rafał Lewandowski || ZAPOWIEDŹ

Moi Drodzy,

22 maja odbędzie się premiera powieści kryminalnej pt. ,,Sylwetka doskonała'' Rafała Lewandowskiego. 

„Sylwetka doskonała” to nie tylko kryminał, to także powieść o akceptacji, o tym, jak wszyscy jej potrzebujemy i jak daleko jesteśmy w stanie się posunąć, żeby ją uzyskać.

Uwielbiana przez klientki instruktorka fitness zostaje zamordowana. Ktoś udusił ją gumą do ćwiczeń. Z opowiadań jej bliskich wyłania się obraz kobiety idealnej: pięknej, mądrej, pracowitej, kochającej żony i wspaniałej córki. Dlaczego ktoś chciałby zabić kogoś takiego? Czy to możliwe, by zginęła jedynie dlatego, że była zbyt idealna?

Przy zamówieniu 3 egzemplarzy (lub więcej) wysyłka gratis.



Jeśli lubisz ciekawe historie, nietuzinkowych bohaterów i nieoczekiwane zwroty akcji, to z pewnością znajdziesz to właśnie w ,,Sylwetce doskonałej''. Recenzja niebawem.

Skusicie się?

12 komentarzy:

  1. Czekam na pełną recenzję Cyrysiu, ja takich książek nie kupuje, oprócz historycznych zresztą ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że będziemy razem promować tę świetną książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zapowiedź. Na pewno będzie mi się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka mnie ciekawi i na pewno po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że książka mogłaby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ciekawe historie, więc dziękuję za polecenie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa książka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, ciekawa i bardzo barwna książka. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że fabuła będzie równie wciągająca jak to, co obiecuje opis. :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...