"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 27 lipca 2024

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę  ,,Lubisz Ciszę''  w wykonaniu Patryka Żywczyka.

Patryk Żywczyk pochodzi z Pisza, niewielkiej miejscowości w województwie warmińsko-mazurskim. Muzyka jest jego pasją od najmłodszych lat, a miłość do niej zaszczepiła w nim mama, która całkowicie odmieniła życie Patryka. W w The Voice of Poland 10 oczarował trenerów. Najbardziej zachwycony wydawał się być duet Tomson i Baron z Afromental

13 komentarzy:

  1. Pamiętam go z programu. Podoba mi się jak śpiewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz mi ta piosenka chodzi po głowie 😀 Chyba zacznę słuchać tego wykonawcę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, oby rozwijał się dalej muzycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To piękna piosenka. Dzięki za polecenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patryk Żywczyk to świetny artysta! Fajnie, że promujesz polską muzykę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super piosenka. Na pewno jeszcze nie raz ją włączę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny fantastyczny wybór w Twoim cyklu. Dziękuję za udostępnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna piosenka. Nigdy wcześniej nie słuchałam tego wykonawcy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy wcześniej nie słuchałam tej piosenki. Wpada w ucho

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...