Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 13 maja 2017

KONKURS: Och życie, kocham Cię nad życie!

  Kochani,

Przychodzę do Was z konkursem, w którym można wygrać ''Wszystkie moje zmartwychwstania'' Iwony Żytkowiak [recenzja - KLIK]

Zadanie konkursowe:

Zrób zdjęcie nawiązujące do hasła: KOCHAM CIĘ ŻYCIE !
 
Pozostawiam Wam pełną swobodę w interpretacji hasła.
 
Dwie najciekawsze (według mnie) fotki zostaną nagrodzone książką ''Wszystkie moje zmartwychwstania''.
 
Swoje zgłoszenia proszę przysyłać na maila: kryniame@wp.pl
 
 ___


Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- udostępnisz informacje o moim konkursie


Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Replika.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy
podesłać do organizatorki konkursu zdjęcie nawiązujące do hasła: KOCHAM CIĘ ŻYCIE !
4. Konkurs trwa od 13 maja 2017 roku do 20 maja 2017 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 22 maja 2017 roku.
6. Nagrodą są 2 egzemplarze książki ,,Wszystkie moje zmartwychwstania'' Iwony Żytkowiak.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

9 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...