Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 17 stycznia 2018

SPOTKANIE AUTORSKIE - Magdalena Majcher

Moi Drodzy, 

w imieniu Magdaleny Majcher zapraszam Was na spotkanie z autorką, które odbędzie się 19 stycznia o 18:00 w Empiku w Łodzi (CH Manufaktura), gdzie będzie promować swoją najnowszą powieść pt. "Wszystkie pory uczuć. Zima"

Skusicie się?


12 komentarzy:

  1. Oczywiście. Pogadamy sobie z autorką. Będziesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczaki, tak blisko ale 19.01 nie mogę, bo akurat mąż ma imieniny :( :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie nie wybieram się do Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat do Łodzi mi nie po drodze, a szkoda, bo autorka skradła mi czytelniczą część duszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety mam za daleko z Bydgoszczy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam aż tak daleko do Bydgoszczy, ale nie czytałam żadnej książki tej autorki, więc raczej się nie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie nie będzie, ale liczę na Twoją relację na blogu.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie niestety też jest zbyt daleko, ale chętnie przeczytam relacje ze spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam juz na ten dzien plany i do Lodzi nam kawalek. Bede wypatrywac relacji ze spotkania:-)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...