"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 3 stycznia 2018

KONKURS: USTRZEL KSIĄŻKĘ!

KOCHANI

W poprzednim  ''strzeleckim'' konkursie niestety nikomu nie udało się  trafić właściwej liczby. Zatem bawimy się dalej. Do wygrania tym razem  ,,Węzeł prawdy'' Iwony Wej.

 PIERWSZA OSOBA, która prześle do mnie zdjęcie/screen z licznikiem 2 233 333 wyświetleń mojego bloga - OTRZYMA ,,Węzeł prawdy''

AKTUALIZACJA:

KSIĄŻKĘ ,,Węzeł prawdy'' Iwony Wej WYGRYWA:

Jolanta R.


  Gratuluję! 
 Już niebawem zapraszam na kolejny ,,strzelecki konkurs''. 


  

  

 Życzę powodzenia!  
  (mail: kryniame@wp.pl)
  


Będzie mi miło, jeśli:
- zostaniesz obserwatorem mojego bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- polubisz fanpage mojego bloga na 
Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie
 

  
Do dzieła!!! Naprawdę warto!



   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagród jest wydawnictwo Novae Res.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy wykazać się refleksem i jak najszybciej podesłać do właścicielki bloga zdjęcie  z licznikiem 2 233 333 wyświetleń bloga LŚC
4. Konkurs trwa od 3 stycznia 2018 roku aż do momentu ''ustrzelenia'' licznika wyświetleń. 
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w niniejszym poście.
6. Nagrodą jest 1 egzemplarz książki ,,Węzeł prawdy'' Iwony Wej.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy. 
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

11 komentarzy:

  1. Znów nikomu się nie udało? Ja kolejny raz "przestrzeliłam" o 5 :)
    Może tym razem się komuś uda, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, jestem Josef Lewis, prywatny pożyczkodawca, który udziela pożyczek osobom prywatnym, firmom i instytucjom rządowym o niskim oprocentowaniu 2%. Wiemy, że istnieje wiele rodzin, które mieszkają na czekach płacących za wypłatę oraz inne, które nie mogą zadbać o swoje zobowiązania finansowe iz tego powodu jesteśmy tutaj, aby przywrócić środki finansowe.

      Oferujemy szeroki zakres usług finansowych, w tym: planowanie biznesowe, finansowanie komercyjne i deweloperskie, nieruchomości i kredyty hipoteczne, kredyty konsolidacyjne, pożyczki dla przedsiębiorstw, pożyczki prywatne, refinansowanie kredytów mieszkaniowych, pożyczki hotelowe, kredyty studenckie itp. Prosimy o niezwłoczną odpowiedź, korzystając z poniższych informacji jeśli jesteś zainteresowany pożyczką i nie masz oszustów ..

      Email: progresiveloan@yahoo.com
      Zadzwoń / Wyślij +1 (603) 786-7565 dzięki




      Usuń
  2. powodzenia, ja zawsze trafiam ale już po :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że tym razem ktoś da radę. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, ja trafiłam 2 233 334 :D
    Czekam z niecierpliwością na kolejny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja widzę, że nie mam do tego szczęścia. Polowałam i trafiłam 2 233 332 a po odświeżeniu już 2 233 334 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Potrzebujesz pilnej pożyczki na spłatę rachunków lub długu, Pożyczki na rozpoczęcie działalności, skontaktuj się z nami już dziś za pośrednictwem poczty elektronicznej moorefrank832@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...