Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 26 stycznia 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Szósty po latach'' Agnieszka Lingas-Łoniewska

Moi Drodzy,

 6 lutego zapraszam na premierę  ,,Szósty po latach” - Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Nowe, poprawione i rozszerzone wydanie, w zmienionej szacie graficznej.

 
Opis fabuły:

Po latach od pierwszego wydania kryminalnej powieści Agnieszki Lingas-Łoniewskiej książka o seryjnym mordercy ponownie trafia do Czytelników – w wersji poprawionej i rozszerzonej o dodatkowe, trzymające w napięciu, zakończenie. Nowe postaci, nowe wątki i godny uwielbianej autorki suspens.

"[…] gdy ujrzała ten wzrok, zadrżała. Bo wszystko wróciło z podwójną mocą, cała okrutna i drastyczna przeszłość. Od dawna wiedziała, że chwila ponownego spotkania jej koszmaru sprzed lat nadchodzi, dlatego nie zdziwiła się, gdy po wyjściu ze swojego małego mieszkanka na Krzykach ujrzała jego wysoką postać. Nie próbował jej siłą wrzucać do swojego samochodu, po prostu pokazał jej zdjęcie syna. To wystarczyło. Posłusznie sama z nim pojechała. Musiała. Nie mogła ponownie stracić dziecka."

Gdy w grę wchodzi miłość, żadna siła nie jest w stanie powstrzymać inspektora Marcina Langera przed nadludzkim wysiłkiem i odnalezieniem oprawcy zielonookich blondynek, do których zalicza się jego ukochana. Gdy gra toczy się o zbawienie – psychopatyczny zabójca nie respektuje żadnych granic. Nawet jeśli zbawienie jest wyimaginowane, a motorem działania – obłęd. A może zwłaszcza wtedy.

 💘💘💘
 
Moja rekomendacja:

 Zapraszam również na:

  Dołącz do Fanów fanów autorki.
Kup książkę w promocyjnej cenie: KLIK
 
Skusicie się?

20 komentarzy:

  1. Raczej się skuszę, bo to chyba coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, "Szponami" byłam zachwycona więc "Szóstego" nie ominę :) Mam nadzieję, że jest równie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie czytałam książek pisarki, a ta zapowiada się intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to jest ta sama historia co w szostym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest ta sama historia, co w ,,Szóstym'', acz w wersji poprawionej i rozszerzonej o dodatkowe postacie i wątki oraz trzymające w napięciu, zakończenie.

      Usuń
  5. Bardzo kusi szczególnie, że jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że już czytałam o podobnej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że się skuszę ;) Po każdą książkę tej autorki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przeczytam, bo znam też książkę Szósty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam poprzednią wersję, więc nie wiem czy skuszę się też na tę nowszą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja czytelnicza przygoda z książkami Agnieszki Lingas-Łoniewskiej zaczęła się od "Szóstego", więc na pewno się skuszę na "Szóstego po latach".

    OdpowiedzUsuń
  11. okładka jest super, a to co piszesz brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na to niecierpliwie, bo pierwsza wersja bardzo mi się podobała. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...