Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 18 stycznia 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Rodzinne rewolucje” Małgorzata Kasprzyk - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Rodzinne rewolucje” Małgorzaty Kasprzyk.
Humorystyczna opowieść o utworzeniu rodziny patchworkowej z dwóch rodzin rozbitych. Kiedy Zosia i Janek decydują się na ślub, są dojrzałymi ludźmi po przejściach. Mają dorosłe dzieci, które żyją już własnym życiem, toteż rodzice są pewni, że ich związek nie spowoduje w układach rodzinnych większych zmian. Dokładają jednak starań, aby młodsze pokolenie było ze sobą w przyjacielskich stosunkach.Przynosi to niespodziewane efekty uboczne, w rezultacie których obydwoje zaczynają rozumieć, że duże dzieci to naprawdę duży kłopot…


Premiera: 29.01.2018 r.




Jesteście zainteresowani tym tytułem? POLECAM 👌 

15 komentarzy:

  1. Poczekam na recenzję, bo na pewno bedzie szersza :) Poki co stwierdzam, że to może być dobra lektura.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstrzymam się z decyzją do publikacji Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, więc możliwe, że się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem ciekawa :) Gratuluje kolejnego ciekawego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że można się będzie przy niej rozerwać! :)

    Pozdrawiam, poprostualeksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Super, że patronujemy razem kolejnej książce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, zainteresowana jestem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czemu mam wrażenie, że te dzieci też mają zamiar się ze sobą związać :P takie przeczucie :) może być mega ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzieś czytałam, że to debiut. Chętnie dowiem się więcej o tej książce. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, jest to debiut, ale jakże udany :) Polecam!

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...