Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 16 maja 2020

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ''Bolesne strzały w serce'' - pierwszy oficjalny singiel duetu KARAŚ/ROGUCKI.

KARAŚ/ROGUCKI to duet, który pojawił się na polskim rynku po ogłoszeniu zawieszenia działalności zespołów The Dumplings i Coma. Kuba Karaś odpowiada w tym tandemie za produkcję, a Piotr Rogucki zajmuje się tekstami, a obaj dopieszczają muzykę. 

Dodaj mnie do swoich znajomych
Odczytaj komunikat
Oznacz mnie na swojej linii czasu
Na linii swojego życia

Nie mogę przy Tobie oddychać
Odjedziemy w osobnych przedziałach
Odjedziemy w przeciwnym kierunkach
Proszę Cię, nie utrudniaj, nie utrudniaj

Nie wystarcza mi nic
Nie wystarcza mi nic
Nie wystarcza mi nic
Nie wystarcza mi nic

Znowu się zatrułem powietrzem
Znowu jesteś poza zasięgiem
Dodałem najlepsze zdjęcie
Przyjrzyj się, polub mnie, zechciej

Teraz będę musiał Cię nosić
Do końca miesiąca i więcej
Roznosi mnie, gdy chodzę po mieście
Bolesne strzały w serce

Nie wystarcza mi nic
Nie wystarcza mi nic
Nie wystarcza mi nic
Nie wystarcza mi nic

Nie wystarcza mi nic
Nie wystarcza mi nic
Nie wystarcza mi nic
Nie wystarcza mi nic

Nie wystarcza mi nic
Nie wystarcza mi nic
Nie wystarcza mi nic
Nie wystarcza mi nic

13 komentarzy:

  1. Świetna piosenka :) Nie słyszałem jej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę w ogóle tego duetu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej tego kawałka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka nie do końca do mnie trafiła, ale ma ciekawy teledysk.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki, ale jest oryginalna :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam tej piosenki, ale bardzo mi się podoba. Lubię polskie utwory :)
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre to jest !. Bardzo nawet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nazwisko Rogucki to gwarancja dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo że nie lubię muzyki, to piosenka naprawdę mi się podoba :)

    Pozdrawiam,
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...