"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 27 maja 2020

ZAPOWIEDŹ: ''Gra. Z klas(yk)ą w łóżku'' Augusta Docher # PATRONAT MEDIALNY

Moi Drodzy,
17 czerwca pojawi się w księgarniach "GRA'' Augusty Docher, drugi tom cyklu łączący współczesność z niepowtarzalnym klimatem dawnej epoki.
Pożądanie, którego nie da się powstrzymać i pokrętne intrygi w brawurowej powieści opartej na klasyce romansu!

Sebastian, Izabela, Marianna i Cecylia. Jedyny mężczyzna w tym gronie ... cyniczny, wyrachowany, bezwzględny. Kocha tylko jedną osobę na świecie ... siebie samego.

Trzy kobiety ... różne pod niemal każdym względem: wieku, pozycji społecznej, doświadczenia. Ich losy splotą się w skomplikowany węzeł. Tę czwórkę połączy gra. Miłosna i równocześnie brutalna, pozbawiona reguł, za to pełna ostrych fauli. Zdawać by się mogło, że pierwsi odpadną z niej początkujący gracze, lecz los bywa przewrotny. Pewne jest jedno: wszyscy wezmą udział w rozgrywce na śmierć i życie. Kto zostanie na planszy?

"Gra" to fanfic oparty na motywach znanej, wielokrotnie przenoszonej na ekran powieści Pierre`a Choderlosa de Laclos "Niebezpieczne związki". Profanacja? Szaleństwo? Herezja? Ależ tak! Te słowa pasują idealnie także do bohaterów opisanych przez Augustę Docher. Czy odważysz się zagłębić w ten świat razem z nimi? Tylko uważaj ... Gra, jak to gra, potrafi wciągnąć i uzależnić!



Skusicie się?

15 komentarzy:

  1. Mnie nie trzeba namawiać na książki autorki. Pierwszy tom był świetny 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze pierwszej części, ale planuję to nadrobić. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się niezwykle emocjonująco. Fajny patronat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi intrygująco, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje klimaty, ale gratuluję patronatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tą książką :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy tom mam do nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam pierwszej części. Nie jestem jeszcze pewna czy książka dla mnie. Do tych klimatów podchodzę ostrożnie ;) ale na pewno nie mówię stanowczego nie.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...