Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 2 sierpnia 2021

ZAPOWIEDŹ: "CZUŁOŚĆ I GNIEW. Kobiety z Uroczyska, tom 2" Monika Rebizant-Siwiło

Moi Drodzy,

28 września odbędzie się premiera powieści "CZUŁOŚĆ I GNIEW.
Kobiety z Uroczyska, tom 2" Moniki Rebizant-Siwiło.
Drugi tom sagi Kobiety z Uroczyska.Jest takie miejsce owiane tajemnicą, o którym krążą legendy, miejsce, gdzie pradawne siły bezlitośnie igrają z ludzkim losem. W samym sercu puszczy, pośród małych kapliczek, rozegrał się niejeden dramat i niejedna dusza trafiła stamtąd prosto do piekła.

Opowieści o klątwie, wydarzeniach sprzed wieków, a także tych z czasów ostatniej wojny splatają się tu z losami bohaterów, tworząc niesamowitą, pełną magii sagę rodu wiedźm z Wrzosowisk – kobiet z krwi i kości, pełnych pasji i namiętności, które potrafią kochać do szaleństwa, ale też nienawidzić całym sercem.
To właśnie tu, na Czartowym Polu, miłość i nienawiść, łagodność i gniew, szlachetność i fałsz – połączą się w jedno.

Jeśli chcesz poczuć zapach ziół, zanurzyć się w leśnych strumieniach i poznać m.in. tajemnicę pięknej, ciemnookiej kobiety, która nawiedza sny młodego kleryka oraz dowiedzieć się, czy uda się wreszcie złamać klątwę ciążącą na rodzinie Natalii – koniecznie zawitaj do Wrzosowisk.

Opowieści o klątwie, wydarzeniach ostatniej wojny i tych sprzed wieków splatają się z życiem bohaterów, tworząc intrygującą, okraszoną odrobiną magii, sagę rodu wiedźm z Wrzosowisk. W miarę jak odkrywane są kolejne karty rodzinnych historii, pojawiają się nowe znaki zapytania i niespodzianki.

Jedynie przydrożne kapliczki zdają się bronić mieszkańców przed magicznymi mocami. Na Zamojszczyźnie legendy nie są zwykłymi bajaniami, wydarzenia z ostatniej wojny – sentymentalnymi wspomnieniami, a klątwa ciążąca nad rodem wiedźm z Wrzosowisk – wymysłem starej kobiety. Ta książka urzeka klimatem i zagadkowością bohaterów.

Skusicie się?

25 komentarzy:

  1. Pierwszy tom bardzo mi się podobał, więc na pewno skuszę się na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam pierwszego tomu tej serii. Doby na tę wszystkie nowości za mało 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczułam się zainteresowana. Będę miała tę książkę na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  4. O to coś dla mnie. uwielbiam takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również nie jest chyba znana ta seria. Ale zapowiedź ciekawa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Autorkę kojarzę, ale nie czytałam jeszcze pierwszego tomu tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu fajne klimatyczne z nutką fantazji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale okładka jest bardzo klimatyczna.

    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama uwielbia takie klimaty, więc będę jej szukać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przeczytam, ale zacznę od 1 tomu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpierw muszę przeczytać pierwszy tom, ale jeżeli mi się spodoba to chętnie sięgnę po ten :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście trzeba by najpierw przeczytać 1 tom.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że się skuszę. Pierwszy tom kupiony.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się intrygująco i tajemniczo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna książka (a raczej seria), która mam ochotę przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie zapowiada się ten drugi tom :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tom pierwszy :) i mam nadzieję, że drugi też do mnie trafi

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie czytałam tomu 1, więc z drugim muszę się tym bardziej wstrzymać :D A tak na poważnie, to może kiedyś uda mi się przeczytać tę serię, bo brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...