"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 5 grudnia 2020

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

 Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną: ''Kosmiczne Energie'' Ralpha Kamińskiego.

Rafał Stanisław Kamiński, bo tak brzmi prawdziwe imię i nazwisko Ralpha Kaminskiego, to polski piosenkarz, kompozytor oraz autor piosenek. Muzyk urodził się i wychował w Jaśle (woj. podkarpackie). Ukończył wokalistykę na Wydziale Jazzu i Muzyki Estradowej Akademii Muzycznej w Gdańsku. Studiował również na Wydziale Popu na Uniwersytecie Muzycznym „Codarts” w Rotterdamie. Wystąpił w kilku programach muzycznych. W 2009 roku wziął udział w "Szansie na Sukces", a trzy lata później w przesłuchaniach do drugiej edycji talent show stacji TVN "X Faxtor". 

Słowa, które chciałbym Ci powiedzieć
Duszę w sobie od zeszłego lata
Nigdy pewnie tego Ci nie powiem
Że czułem coś po wielu, wielu latach
Choć nie chciałem wdarły się motyle
Jednak w ciszy będą sobie latać
W ciszy gdzieś głęboko się ukryję
By nie burzyć spokojnego świata
Kosmiczne energie, Kosmosy
Wysyłam do Ciebie marzenia
Na Twoją planetę, daleko
Już leci do Ciebie meteor
Bezwładnie spadamy
A imię Twoje planetą
Chciałbym kiedyś gdzieś wyjechać z Tobą
Moim morzem nocą długą płynąć
Nigdy pewnie tego Ci nie powiem
Łatwiej mi to gdzieś głęboko skrywać
Marznąć razem nigdy nam nie było
To w marzeniach tylko z Tobą latam
W nieśmiałości, samotności tęskno
Odpływają najpiękniejsze lata
Kosmiczne energie, Kosmosy
Wysyłam do Ciebie marzenia
Na Twoją planetę, daleko
Już leci do Ciebie meteor
Bezwładnie spadamy
A imię Twoje planetą
Chciałbym być z Tobą szczęśliwy
Ale z kimś innym będziesz
W nocy zamykam oczy
Wysyłam...
Kosmiczne energie, Kosmosy
Wysyłam do Ciebie marzenia
Na Twoją planetę, daleko
Już leci do Ciebie meteor
Bezwładnie spadamy
A imię Twoje planetą

12 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...